معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: کاهش میزان تولید سیمان استان تا یک سوم ظرفیت کاهش یافته و دلیل آن نیز اعمال قطعی برق صنایع است که درصدد رفع مشکل در این زمینه هستیم.
کد خبر: ۹۷۹۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷ 18 July 2021

ارژنگ عزیزی صبح امروز در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان اردبیل اظهار داشت: حمایت از تولیدات داخلی و فعالان اقتصادی را با جدیت در دستور کار قرار داده و برای برخورد با متخلفان و سودجویان برخوردهای قهری و قانونی را مبنای کار قرار داده‌ایم.

وی بیان کرد: در راستای تنظیم بازار گوشت و مرغ نیز هماهنگی‌های لازم به عمل آمده و بخشی از کمبودهای قبلی را جبران کرده‌ایم و هم‌اکنون نیز همکاری خوبی با عرضه‌کنندگان دام زنده، کشتارگاه‌ها و اتحادیه قصابان برای تأمین گوشت مورد نیاز به عمل آمده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: با توجه به قرارگیری در آستانه عید قربان تمهیدات لازم برای حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان در دستور کار است و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های لازم و اساسی در این زمینه هر چه موفق‌تر عمل شود.

عزیزی ادامه داد: کاهش میزان تولید سیمان استان تا یک سوم ظرفیت کاهش یافته و دلیل آن نیز اعمال قطعی برق صنایع است که درصدد رفع مشکل در این زمینه هستیم.

وی تصریح کرد: تولید روزانه سهم هر یک از بخش‌های مختلف مشخص و نظارت بر توزیع آن یکی از اولویت‌های اساسی است که در این زمینه مقرر شده کارخانه سیمان تولید هفتگی خود را به سازمان صنعت و معدن و تجارت استان گزارش کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: برنامه‌ریزی شده تا در راستای تعادل‌بخشی به وضعیت بازار تمهیدات لازم به عمل آید تا بتوانیم به تمامی اهداف مورد نظر درر این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار