مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: زمین مورد نیاز برای احداث واحدهای کارگاهی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان آماده‌سازی و در اختیار سرمایه‌گذاران قرار داده می‌شود.
کد خبر: ۹۷۹۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲ 17 July 2021

محمد اهلی پیش‌ازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به‌منظور ایجاد شرایط مناسب برای ورود سرمایه‌گذاران خرد و کوچک به بخش تولید، زمین مورد نیاز برای احداث واحدهای کارگاهی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اردبیل آماده‌سازی و در اختیار سرمایه‌گذاران قرار داده می‌شود.

وی افزود: در مرحله نخست آماده‌سازی ۳۸ قطعه کارگاهی در شهرک‌های صنعتی اردبیل و گرمی و ناحیه صنعتی نیر هدف‌گذاری شده است که این واحدهای کارگاهی محلی مناسب برای کسب‌وکارهای خرد و کوچک خواهد بود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با اشاره به این‌که استقبال از واحدهای کارگاهی در استان قابل توجه است، ادامه داد: درخواست های بسیاری برای واگذاری زمین جهت ایجاد واحدهای کارگاهی در شهرک‌های صنعتی استان وجود دارد، بنابراین با بررسی‌های صورت گرفته، قطعات مورد نیاز این واحدهای کارگاهی تا پایان سال‌جاری آماده‌سازی و در اختیار متقاضیان ذی‌صلاح قرار داده خواهد شد.

اهلی میزان واحدهای کارگاهی احداث شده در شهرک‌های صنعتی استان را تاکنون بیش از ۱۷۰ واحد برشمرد و بیان کرد: سرمایه‌گذاری در واحدهای کارگاهی کوچک یکی از بهترین راهکارهای ممکن برای جذب سرمایه‌های خرد و سرگردان است که به همین دلیل، تأمین زمین مورد نیاز این واحدهای کارگاهی یکی از برنامه‌های اولویت‌دار این شرکت در سال حمایت از تولید است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار