دومین همایش ملی مدرسه آینده با دریافت ۶۲۸ مقاله در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.
کد خبر: ۹۷۹۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱ 17 July 2021

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: هیچ نهادی جز مدرسه نمی‌تواند اندیشه و دیدگاه را در دانش آموزان پرورش داده و آن‌ها را برای آینده آماده کند.
حبیبی با بیان اینکه مدرسه آرمانی در گام دوم انقلاب اسلامی باید از هر نظر استاندارد باشد، اضافه کرد: باید برای فرزندانمان مدرسه در خور توجهی داشته باشیم تا بتوانیم برای آینده شهروندان مناسب و دارای احساس مسئولیت اجتماعی تربیت کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز در این همایش با اشاره به نقش بی بدیل مدرسه، گفت: همه کشور‌ها برای توسعه و پیشرفت، نیازمند آموزش و پرورش کارآمد و اثربخش هستند.
ناصری با بیان اینکه هزینه جبران خدمات معلمان جزو بالاترین ارقام قابل پرداخت در کشور‌های توسعه یافته است، تصریح کرد: هزینه در آموزش و پرورش بر خلاف سال‌های گذشته که مصرفی می‌دانستند، به عنوان سرمایه گذاری پذیرفته شده است و این مساله در آینده آثار مثبتی خواهد داشت.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه طبق سند تحول آموزش و پرورش، مدرسه رکن اصلی نظام تعلیم و تربیت است، ادامه داد: مدرسه نقطه اتکای حاکمیت و ملت در رشد و تعالی کشور است.
ناصری اظهار کرد: در دوره کرونا با وجود خسارات تاسف بار، تجربه گرانسنگی در حوزه آموزش و پرورش به ثبت رسید و روشن شد که مدرسه جایگزینی ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار