دبیر قرارگاه حضرت فاطمه الزهرا (س) اردبیل:
دبیر قرارگاه فاطمه‌الزهرا (س) استان اردبیل گفت: در ایام گرامیداشت دهه ولایت و در آستانه عید غدیر ۳۶۰ روحانی با حضور در مساجد ابعاد حادثه تاریخی غدیر را تبیین و تشریح خواهند کرد.
کد خبر: ۹۷۹۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷ 17 July 2021

علی حسن‌زاده اظهار کرد: در گرامیداشت دهه امامت و ولایت و همزمان با ایام غدیر خم برنامه‌های مختلفی با محوریت تشکل‌های مردم نهاد و گروه‌های حاضر در محلات برگزار خواهد شد تا بیش از گذشته جشن ولایت امام علی (ع) و ایام خجسته غدیر خم به مذاق مردم شیرین و خوش بیاید.

وی نمونه این اقدامات و فعالیت‌های خودجوش و مردمی را در محلات مختلف برپایی جشن‌های عید غدیر، توزیع بسته‌های فرهنگی و معنوی، تهیه و توزیع غذا و شیرینی و همچنین برپایی ایستگاه‌های مسابقه غدیر در محلات مختلف اعلام کرد و گفت: با همکاری تبلیغات اسلامی استان در کنار اعزام ۳۶۰ روحانی تلاش بر این خواهد بود تا از ظرفیت مساجد و تکایا در جهت روشنگری عمومی و جشن‌های مردمی غدیر استفاده شده و یک حرکت ارزشمند را شاهد باشیم.

دبیر قرارگاه فاطمه‌الزهرا (س) استان اردبیل تصریح کرد: در تبیین و تشریح حادثه غدیر قرار است در مناطق مختلف روستایی و عشایری نمایش خانه این آئین ماندگار به انجام رسیده و اهالی بیشتر با حادثه تاریخی غدیر آشنایی پیدا کنند.

حسن‌زاده افزود: قرارگاه فرهنگی حضرت زهرا (س) با برنامه‌های متنوع و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این ایام سعی خواهد کرد بیشتر از ظرفیت صدا و سیما و فضای مجازی استفاده کرده و به نوعی فعالیت‌های مناسب و ارزشمندی را در پاسداشت این ایام خجسته انجام دهد.

مکنبع/مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار