ثبت نام اجزای زنجیره تولید مرغ از تولید تا توزیع در سامانه جامع تجارت موجب حذف واسطه‌ها و واقعی‌سازی قیمت می‌شود.
کد خبر: ۹۷۷۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰ 11 July 2021

به گزارش «تابناک اردبیل»، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در خصوص نحوه ثبت اطلاعات گوشت مرغ در سامانه جامع تجارت و سامانه رهگیری پست گفت: ثبت نام اجزای زنجیره تولید مرغ از تولید تا توزیع در سامانه جامع تجارت موجب حذف واسطه‌ها و واقعی‌سازی قیمت می‌شود.
صادقی در خصوص وضعیت ساماندهی بازار مرغ افزود: از کشتارگاه‌های مرغ در استان اردبیل و خودرو‌های حمل مرغ درخواست شده تا نرم‌افزار مربوطه که توسط اداره پست ایجاد شده را نصب کنند تا فرایند تولید تا توزیع تحت نظر باشد.
وی خاطر نشان کرد: کشتارگاه‌های مرغ نیز باید در سامانه جامع تجارت ثبت‌نام کنند در غیر اینصورت عرضه آن‌ها بعنوان خارج از شبکه تلقی خواهد شد و پرونده پس از تکمیل جهت بررسی و صدور رای به تعزیرات حکومتی ارسال خواهد شد.
رئیس سازمان صمت استان اردبیل تصریح کرد: خرده فروشان گوشت مرغ نیز باید در سامانه جامع تجارت ثبت نام و میزان دریافتی خود را در این سامانه به ثبت برسانند.
صادقی از فعالان این بخش‌ها خواست با مراجعه به سامانه جامع تجارت در شبکه اینترنت به آدرس https://www.ntsw.ir/ نسبت به ثبت نام اقدام کنند و واحد‌هایی که در این سامانه ثبت نام نکنند نمی‌توانند فعالیتی داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار