مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال از سوی خیران برای آزادسازی هشت زندانی جرایم غیرعمد و مالی استان اردبیل در قالب پویش نذر هشتم اهدا شد.
کد خبر: ۹۷۷۳۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳ 11 July 2021

رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل روز یکشنبه در نشست هیات امنای نمایندگی ستاد دیه این استان ضمن تجلیل از عملکرد ستاد در یاری رساندن به مددجویان جرایم غیرعمد، خواستار تبلیغ در راستای شناساندن فعالیت‌ها به آحاد مردم از طریق شبکه‌های مجازی شد و افزود: اطلاع‌رسانی این عملکرد مطلوب به مردم در جذب خیران کارساز است و موجب شکوفایی و خودکفایی این ستاد مردم نهاد خواهد شد.

حجت الاسلام حسین کثیرلو بر لزوم استفاده از ظرفیت تریبون‌های نمازجمعه و جماعات در جذب کمک‌های مردمی تاکید کرد و گفت: استفاده از ظرفیت بانوان خیر در نهادهای مختلف برای تشکیل گروه‌های ویژه به منظور اطلاع‌رسانی و جمع‌آوری کمک‌های مردمی بسیار تاثیرگذار است.

وی با اشاره به اهمیت حفظ آبروی اشخاص اظهار کرد: زندانی شدن سرپرست خانواده موجب سرافکندگی و مشکلات تربیتی فرزندان می‌شود و انفاق در راستای آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد باعث می‌شود از مشکلات تربیتی خانواده‌های آنها جلوگیری شود.

پویش نذر هشتم که به نیت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) نام‌گذاری شده است، با رویکرد یاری‌رسانی به زندانیان جرایم غیرعمد و مالی با مشارکت خیرین اردبیلی هشتم هر ماه تعدادی از زندانیان نیازمند را به کانون گرم خانواده بازمی‌گرداند.

۵۹ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد و مالی با مبلغ ۶۰ میلیارد ریال از ابتدای سال‌جاری تا کنون از زندان‌های استان اردبیل آزاد شده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار