پس از تعطیلی بیش از ۱۰ روزه پرواز‌های فرودگاه پارس آباد، پیگیر‌های مردم و رایزنی‌های مسئولان عالی استان برای تداوم انجام پرواز‌ها ازاین فرودگاه نتیجه داد.
کد خبر: ۹۷۴۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰ 28 June 2021

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل گفت: پرواز‌های فرودگاه پارس‌آباد که در هفته‌های اخیر لغو شده بود، دوباره برقرار می‌شود.
محمد قصابی اظهار کرد: با پیگیری مسئولان استان و نماینده شهرستان‌های پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس، مقرر شد تا شرکت ایران ایر دوباره پرواز‌های خود را در روز‌های سه‌شنبه و جمعه به مقصد فرودگاه پارس‌آباد دایر کند.
وی تصریح کرد: اصرار ما بر برقراری پرواز‌ها در اول صبح بود که همچنان شرکت ایران ایر پرواز‌های خود را در ساعات ۱۰:۴۵ دقیقه صبح به مقصد پارس‌آباد و بالعکس دایر می‌کند تا همشهریان از این ظرفیت تردد هوایی استفاده کنند.
مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل یکی از اصلی‌ترین مشکل فرودگاه پارس‌آباد را نبود جایگاه سوختگیری در این فرودگاه اعلام کرد و گفت: این امر مانع از انجام پرواز‌های روزانه بین تهران به فرودگاه پارس‌آباد و بالعکس شده که انتظار می‌رود با احداث مرکز سوختگیری در این فرودگاه مشکلات و موانع برطرف شود.
قصابی افزود: هر چند با دو شرکت هواپیمایی مذاکراتی را برای انجام پرواز‌های متعدد به مقصد فرودگاه پارس‌آباد انجام دادیم، اما تاکنون شرکت هواپیمایی ایران ایر در این زمینه مصمم است تا به دایر شدن پرواز‌های مجدد به این فرودگاه کمک کند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در کنار فراهم کردن تمامی زیرساخت‌ها در این فرودگاه، در فرودگاه اردبیل نیز به دنبال احداث آشیانه هواپیما هستیم تا امکان استقرار شبانه هواپیما‌ها در این فرودگاه فراهم آید.
مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل اضافه کرد: از اول تابستان پرواز‌های بامداد فرودگاه اردبیل دایر شده و آخر شب نیز پرواز به مقصد اردبیل با ماندگاری هواپیما برای پرواز‌های صبح را شاهد هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار