رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان اردبیل گفت: پنجمین زورخانه این استان در شهر خلخال در حال احداث بوده و امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۹۷۴۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰ 28 June 2021

محمد شهباز علیزاده روز دوشنبه در بازدید از پروژه زورخانه خلخال افزود: عملیات اجرایی پروژه احداث زورخانه علی بن ابی‌طالب (ع) خلخال از سال ۹۷ و در زیربنای ۶۵۰ متر مربع آغاز شده و تلاش می‌شود با تامین اعتبار موردنیاز تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

وی اظهارکرد: برغم وجود محددیت‌های اعتباری در سایر پروژه‌های ورزشی تخصیص اعتبارات استانی این طرح در سال گذشته ۱۰۰ درصد بوده و تاکنون از مجموع پنج میلیارد ریال اعتبار تخصیصی به این پروژه چهار میلیارد ریال برای اجرای آن با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد به پیمانکار مجری هزینه پرداخت شده است.

او با اشاره به اهمیت اجرای این طرح در وقت و زمان تعیین شده، افزود: در صورت ارائه پیشرفت کار از سوی پیمانکار مجری از جمله نصب سوله اعتبار موردنیاز امسال این پروژه از محل اعتبارات استانی تامین می‌شود.

رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای وکشتی پهلوانی استان اردبیل بیان کرد: در حال حاضر سه باب زوخانه در شهر اردبیل و یک باب نیز در شهر پارس‌آباد فعال بوده و در اختیار ورزشکاران رشته باستانی‌کار این مناطق قرار گرفته و با تکمیل و بهره‌برداری از زورخانه شهر خلخال تعداد زورخانه‌های این استان به پنج باب افزایش خواهد یافت.

سیدناصر میرمرسلی ، رئیس اداره ورزش و جوانان خلخال نیز گفت: احداث زورخانه یکی از پروژه‌های ورزشی مهم این شهرستان است که در حال ساخت و تکمیل است.

وی اظهارکرد: با توجه به اینکه اعتبار پروژه از محل اعتبارات استانی تامین می‌شود در صورت تامین ۱۴ میلیارد ریال این پروژه تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

خلخال در جنوب اردبیل واقع است.

منبع ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار