مسئول سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل گفت:۴۰ پروژه محرومیت زدایی در مناطق محروم استان اردبیل به همت بسیج سازندگی و گروه های جهادی بسیج استان در حال اجراست.
کد خبر: ۹۶۹۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۶ 06 June 2021

علی پیرجاهد در اردبیل اظهار کرد: ۴۰پروژه محرومیت‌زدایی به همت بسیج سازندگی،گروه‌های جهادی بسیج و با مشارکت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در حال اجرا است.

وی افزود: این ۴۰ پروژه در سه محور احداث استخرهای آب کشاورزی، انتقال آب کشاورزی و احداث پل روستایی بوده که توسط بسیج سازندگی و با مشارکت گروه های جهادی بسیج در حال اجراست.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل با بیان اینکه اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در دستور کار بسیج سازندگی است، بیان کرد: تکمیل این پروژه‌ها کمک شایانی به رونق تولید و محرومیت‌زدایی در مناطق محروم روستایی استان خواهد کرد.

پیرجاهد تصریح کرد: محرومیت‌زدایی و خدمت به محرومین از توصیه‌های مهم امام راحل(ره) بوده که امروز بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی بسیج با همت و روحیه جهادی به دنبال کمک به تحقق این امر مهم هستند.

وی تصریح کرد: امروز جهادگران بسیج سازندگی به عنوان میدان‌داران عرصه محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی به‌دنبال تحقق عدالت اجتماعی در جامعه هستند که مشارکت قوی و همه جانبه دستگاه‌های اجرایی و ذیربط در این امر حائز اهمیت است.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در پیام ۹ ماده‌ای به گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی، به همراه کردن مردم در انجام کارهای جهادی تاکید دارند و در این راستا، اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در استان اردبیل با مشارکت مردم اجرایی می‌شود.

پیرجاهد گفت: توانمندسازی مردم در مناطق محروم و تلاش برای ایجاد اشتغال به جوانان در مناطق مختلف روستایی استان از اهمیت ویژه برخوردار است.

منبع/فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار