به همت گروه‌های جهادی بسیج؛
رئیس مجمع جهادگران بسیج استان اردبیل گفت: پویش بزرگ «رأی من هدیه به حاج قاسم سلیمانی» توسط گروه‌های جهادی بسیج استان اردبیل در حال اجراست.
کد خبر: ۹۶۹۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۴ 06 June 2021

به گزارش تابناک اردبیل، مهدی اصلانی زاویه بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در اقدامی ابتکاری و در راستای لبیک به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور گسترده در انتخابات، پویش بزرگ «رأی من هدیه به حاج قاسم سلیمانی» با محوریت مشارکت حداکثری و پرشور مردم در انتخابات توسط گروه‌های جهادی بسیج استان اردبیل اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: در این پویش گروه‌های بسیج جهادی استان با انجام اقدامات فرهنگی از جمله توزیع پوستر و ماشین نویسی با شعارهای محوری «رأی من هدیه به حاج قاسم سلیمانی» و «انتقام ۱۳ دی را ۲۸ خرداد می‌گیریم»، آحاد و اقشار مختلف مردم را برای حضور پرشور در انتخابات دعوت می‌کنند.

رئیس مجمع جهادگران بسیج استان اردبیل تصریح کرد: تریبون‌های جهادی با موضوع اهمیت مشارکت گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به همت گروه‌های جهادی استان برگزار می‌شود.‌

اصلانی افزود: در قالب پویش"رأی من هدیه به حاج قاسم سلیمانی" توزیع پوستر و ماشین نویسی در میادین و ورودی‌های شهرهای استان توسط گروه‌های جهادی در حال انجام است.

وی گفت: گروه‌های جهادی بسیج استان اردبیل به عنوان تبدیل کننده تهدیدها به فرصت، خود را خادم مردم می‌دانند و خدمات رسانی به مردم در زمینه‌های مختلف همچنان تداوم دارد.‌

رئیس مجمع جهادگران بسیج استان اردبیل بیان کرد: مشارکت مردم در آینده سیاسی و اجتماعی خود از برکات انقلاب اسلامی است و حضور در انتخابات نماد مردم سالاری دینی در نظام اسلامی است.

اصلانی تصریح کرد: حضور در انتخابات یک تکلیف شرعی و قانونی است و گروه‌های جهادی بسیج استان به دنبال مشارکتی پرشور و گسترده مردم در انتخابات پیش رو هستند.

پویش «رأی من هدیه به حاج قاسم» در استان اردبیل اجرا شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار