تابناک- این روزها دعوت ها از آیت الله رئیسی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری به حداکثر رسیده است.
کد خبر: ۹۶۳۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۹ 14 May 2021

به گزارش سرویس سیاسی تابناک هرمزگان، با وجود اینکه بیش از 3 روز از نام نویسی داوطلبان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری می گذرد و تنها 2 روز تا پایان ثبت نام از متقاضیان باقی مانده است و چهره های فراوانی برای شرکت در انتخابات ثبت نام کرده اند.
اما در این بین سیدابراهیم رئیسی، رییس دستگاه قضا با وجود اجماع حداکثری ای که برای دعوت از او در انتخابات شکل گرفته است هنوز برای انتخابات ثبت نام نکرده است.

محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی یکی از چهره های پر شانس این دوره انتخابات ریاست جمهور پیش از این اعلام کرده است که در صورت اعلام کاندیداتوری آیت الله رئیسی به نفع ایشان و برای اتحاد جریان انقلابی در انتخابات ثبت نام نخواهد کرد و تاکنون هم ثبت نام نکرده است از طرفی دیگر سعید جلیلی که جزو معدود کسانی است تقریبا مورد وثوق تمام نیروهای انقلاب است و در سال های اخیر با تیم حرفه ای از کارشناسان برنامه ریزی های تخصصی زیادی را برای حل مشکلات کشور انجام داده است نیز امروز اعلام کرده است در صورت ورود سید ابراهیم رئیسی به صحنه انتخابات برای انتخابات ثبت نام نخواهد کرد.

محسن رضایی دیگر کاندیدای مطرح نزدیک به جریان انقلابی است که در 3 روز گذشته اقدام به ثبت نام در انتخابات نکرده سکوت معنادار او با وجود اعلام رسمی کاندیداتوری اش می تواند به این معنا باشد که او هم منتظر تصمیم سید ابراهیم رئیسی است تا بعد از این برای حضور یا عدم حضور خود تصمیم بگیرد.


این روزها همه چشم به قدوم قاضی القضات کشور دوخته اند به جز دعوت های گسترده مردمی و دعوت 220 تن از نمایندگان مجلس، شورای وحدت و شورای نیروهای انقلاب هم از حضور آیت الله رئیسی در انتخابات حمایت کردند و آن ها را کاندیدای مورد حمایت خود اعلام کرده اند.

علاوه بر این دانشجویان و تشکل های دانشجویی نیز خواستار حضور آیت الله رئیسی در انتخابات هستند و امروز نیز طلاب و روحانیون استان هرمزگان نیز رسما از سید ابراهیم رئیسی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرده اند.

ميرتاج‌الدينی، نایب‌رئيس فراكسيون نيروهای انقلاب مجلس شورای اسلامی نیز اعلام کرده است: تمامی نيروهای انقلاب حمايت خود را از آيت‌الله رئيسی اعلام کرده‌اند و با اعلام رسمی و ثبت‌نام، تمام توان خود را در حمايت از او به كار خواهند گرفت.
اما ماجرا به همین جا ختم نشده و امروز بازاریان نیز وارد گود حمایت از سید ابراهیم رئیسی شده اند.

بازاری‌ها هم از رییسی برای انتخابات دعوت کردند
هیئت امنای بازار تهران با انتشار بیانیه‌ای از آیت‌الله رییسی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۰ دعوت کردند.
در بیانیه بازاریان آمده است: از جنابعالی درخواست می‌کنیم با حضور موثر و وحدت‌آفرین خود در انتخابات سال ۱۴۰۰، شرایط را برای تشکیل یک دولت جوان و انقلابی جهت تحقق آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و منویات رهبر انقلاب مهیا کنید تا ان‌شاالله همان‌طور که در قوه قضاییه منشاء خیر و برکات شدید، آرزوی دیرینه ملت بزرگ ایران محقق شود.

انتهای پیام/9063

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار