مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل از آزادی ۱۸ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد و مالی در این استان همزمان با عید سعید فطر خبر داد.
کد خبر: ۹۶۳۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲ 11 May 2021

کریم‌الله محبوبی گفت: مبلغ محکومیت این افراد در مجموع بیش از سه میلیارد و ۶۲۶ میلیون ریال است که با کمک خیران و افراد انسان‌دوست به منظور گرامی‌داشت یاد شهدای سازمان زندان‌ها به ویژه شهید والامقام حاج سید اسدالله لاجوردی از زندان‌های استان اردبیل آزاد خواهند شد.
وی افزود: سنت زیبا و دیرینه گلریزان و جشن آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و مالی سالانه در ایام ماه مبارک رمضان، همزمان با فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت امام حسن (ع) در استان اردبیل برگزار می‌شود و بسیاری از زندانیان دربند به میان خانواده خود برمی‌گردند.
مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل بیان کرد: امسال ۵۲ مورد جشن گلریزان ویژه ماه مبارک رمضان شامل ۱۲ مورد در شهرستان‌ها، ۲۰ مورد در بخش‌ها و ۲۰ مورد در دهیاری‌ها برنامه‌ریزی کرده است که به خاطر پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به صورت غیرحضوری و از طریق شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود.
وی همچنین گفت: نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل در این راستا از ابتدای سال‌جاری ۱۵ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد و مالی را با مبلغ محکومیت ۳۱ میلیارد ریال از زندان‌های این استان آزاد کرده است.
مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل تاکید کرد: فعالیت‌های این ستاد به واقع در راستای حفظ حیثیت و آبروی افراد آسیب دیده اجتماع بوده و اقدام‌های خداپسندانه این نهاد از بروز آسیب‌های اجتماعی بزرگ و پر هزینه جلوگیری کرده است.
نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۱ آغاز کرده، تا کنون توانسته است تعداد سه هزار و ۹۰۸ نفر از زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد و مالی را با مبلغ محکومیت بیش از ۲ تریلیارد و ۷۱۶ میلیارد و ۷۴۰میلیون ریال از زندان‌های این استان آزاد کند و به آغوش خانواد‌ها بازگرداند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار