نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس خبر داد؛
نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: با تلاش و پیگیری راه و شهرسازی استان اردبیل و همراهی بنیاد مسکن ساخت ۱۴۰ واحد مسکن اقدام ملی در شهرستان خلخال آغاز شده است.
کد خبر: ۹۶۲۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۲ 08 May 2021

 

به گزارش تابناک اردبیل، میر غنی نظری شامگاه جمعه در نشست با مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در خلخال اظهار کرد: با تأمین زمین رایگان و صدور پروانه ساخت از سوی شهرداری احداث این واحدها برای متقاضیان مسکن سرعت بیشتری خواهد گرفت تا بخشی از مشکلات جوانان و زوجین در این شهرستان برطرف شود.

وی ضرورت بازسازی بازار تاریخی خلخال و منطقه گونی و قلعه‌باشی خلخال را یادآور شد و خاطرنشان کرد: در ماه‌های اخیر مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری قول مساعد برای تخصیص دو میلیارد تومان اعتبار داده بود که با پیگیری مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل تخصیص این اعتبار در روزهای آینده ابلاغ خواهد شد.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی از اختصاص یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان قیر رایگان به شهرداری خلخال خبر داد و گفت: معادل قیر واگذار شده به شهرداری اردبیل به این شهرستان نیز قیر رایگان اختصاص یافته تا صرف آسفالت معابر و کوچه‌ها شود.

نظری با قدردانی از پیگیری و تلاش شبانه‌روزی استاندار اردبیل و تعدادی از مدیران سخت کوش تصریح کرد: مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل جز مدیران پرتلاشی است که بی‌وقفه موانع و مشکلات را رصد کرده و در راستای حل آنها مجاهدتی شبانه‌روزی و سخت کوشی واقعی دارد.

وی با انتقاد از مجموعه شورا و شهرداری به دلیل تأخیر و تعلل در پیگیری پروژه‌های توسعه‌ای افزود: متأسفانه برخی از مدیران شهرستان خلخال پاسخگوی عملکرد خود نیستند و بنده در روزهای آینده بسیاری از این ضعف‌ها را رسانه‌ای خواهم کرد.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس تصریح کرد: شهرستان خلخال از محرومیت واقعی در بخش‌های مختلف رنج می‌برد و بهتر است مدیران این شهرستان سرعت عمل خود را در رفع این محرومیت‌ها دوچندان کنند.

نظری از مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل خواست؛ تکلیف منطقه خوجین را در ورود به محدوده شهر بر اساس طرح تفصیلی مشخص کرده و در این زمینه اقدام قانونی انجام شود.

وی افزود: در کنار تماس تلفنی با مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری برای تأمین اعتبار مورد نیاز بازسازی بازار تاریخی، گونی و قلعه‌باشی سعی خواهیم کرد در دیداری که تهران برگزار خواهیم کرد پیگیر تخصیص اعتبار مورد نیاز برای اجرای این پروژه‌ها باشیم.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی به بازدید سرزده از محور کلور – درام نیز اشاره کرد و گفت: پیمانکار پروژه با انواع ماشین‌آلات راهسازی درصدد تکمیل این محور مواصلاتی است و قرار است ۱۲ میلیارد تومان از طریق صندوق توسعه ملی برای این پروژه اختصاص یابد تا در کنار ۱۶۰ میلیارد تومان منابع بانکی و ملی قطعات یک و دو این پروژه به سرانجام برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار