معاون شهرسازی و معماری راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه طرح جامع مشگین‌شهر بعد از تصویب در شورای عالی شهرسازی و معماری ایران برای اجرا ابلاغ شد گفت: هم اکنون پنج طرح جامع شهری در استان در حال تدوین است .
کد خبر: ۹۵۷۵۲۹
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۱ 20 April 2021

 

یوسف باقرزاده روز سه‌شنبه به خبرنگاران اظهار کرد: از چند سال پیش تهیه طرح جامع مشگین‌شهر و بازبینی در این طرح شروع شده بود که در سال گذشته مراحل نهایی آن سپری شد و در روزهای گذشته نیز شورای عالی شهرسازی و معماری این طرح را به تصویب نهایی رساند و برای اجرا ابلاغ کرده است.

‌ وی اضافه کرد: در این طرح، توسعه مشگین‌شهر در افق ۱۴۱۰ پیش‌بینی شده و شهرداری و مسئولان شهر مشگین شهر باید در اجرای دقیق آن تلاش کنند.

باقرزاده با بیان اینکه بازنگری در طرح جامع پارس‌آباد نیز با پیشرفت ۹۵ درصد در حال انجام است، افزود: انتظار می‌رود این طرح در سه ماهه امسال به صورت نهایی در شورای عالی شهرسازی و معماری تصویب و ابلاغ شود.

وی گفت: طرح‌ جامع بیله‌سوار با پیشرفت ۴۰ درصدی در حال انجام است و در شهر گرمی نیز تهیه طرح با تدارک نقشه‌های پایه و عقد قرارداد با مشاور با پیشرفت ۲۵ درصد مراحل تهیه و تدوین را سپری می‌کند.

باقرزاده به پیشرفت ۲۰ درصدی تهیه طرح جامع اصلاندوز اشاره کرد و گفت: در افق ۱۰ ساله توسعه این شهر در این طرح پیش‌بینی شده است.

معاون شهرسازی و معماری راه و شهرسازی استان اردبیل به تهیه طرح تفصیلی شهر اردبیل اشاره کرد و گفت: امسال گام‌های جدی در اتمام طرح تفصیلی این شهر و ابلاغ آن برداشته می‌شود .

باقرزاده اظهار کرد: طرح تفصیلی شهرهای خلخال و مشگین‌شهر نیز در دستور کار است و در سال جاری مصمم به تهیه این طرح‌ها هستیم.

استان اردبیل دارای ۳۱ شهر و ۱۲ شهرستان می‌باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار