رئیس هیات دو و میدانی استان اردبیل از حضور ورزشکاران این رشته در رقابت‌های بین‌المللی دو و میدانی جام امام رضا (ع) و گرامی‌داشت استاد علی باغبان‌باشی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵ 05 April 2021

 

سید صادق حسینی روز دوشنبه در این زمینه گفت: مسابقات با حضور منتخبان استان‌ها از تاریخ ۱۸ تا ۲۳ فروردین امسال در شهر مشهد مقدس برگزار خواهد شد و ورزشکاران دو و میدانی خانم و آقا از اردبیل نیز در آن حضور خواهند یافت.

وی بیان کرد: ژاله کاردان در پرتاب دیسک، مینا حسینی در پرش ارتفاع، حدیث احمدی در پرش سه گام با سرپرستی خانم ژیلا فرمانی در بخش بانوان در این رقابت‌های آغاز فصل حاضر می‌شوند.

رئیس هیات دو و میدانی استان اردبیل با اشاره به اینکه مسابقات آغاز فصل آقایان به صورت بین المللی برگزار می‌شود، افزود: در این بخش بهنام شیری در پرتاب دیسک، سید محمد طالعی در دو ۱۰۰ و ۲۰۰ متر، یاشار وقار در بخش دهگانه با سرپرستی حسین روشن برای کسب مدال رقابت خواهد کرد.

۱۵ کشور تا کنون برای شرکت در نخستین دوره مسابقات بین المللی دو و میدانی مردان جام امام رضا (ع) در مشهد اعلام آمادگی کرده‌اند.

این رقابت‌ها در بخش مردان با عنوان یادواره مرحوم باغبان‌باشی قهرمان دو و میدانی المپیک در تقویم فدراسیون جهانی و آسیایی ثبت شده است و از این پس سالانه به میزبانی مشهد برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار