فرماندار خلخال گفت: محور خلخال به پونل در حوزه خلخال بازگشایی شد و باید مسؤولان استان گیلان اقدام لازم در خصوص بازگشایی جاده مشترک پونل را به مرحله اجرا بگذارند.
کد خبر: ۹۵۳۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳ 05 April 2021

 

ریدون بابایی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در خلخال اظهار کرد: محور خلخال به پونل در حوزه خلخال بازگشایی شد و این محور نیازمند بازگشایی در حوزه گیلان است.

وی افزود: این محور در اول فصل پاییز با اولین بارش در جهت همکاری با استان گیلان و حفظ جان مسافران و احتمال سقوط بهمن‌های سنگین مسدود شده بود.

فرماندار شهرستان خلخال بیان کرد: همه ساله این محور بیش از ۶ ماه مسدود است و ما قادر هستیم با امکانات موجود راهدارخانه الماس در مسیر خلخال به اسالم این مسیر را نیز بازگشایی کنیم.

جاده پونل در حوزه گیلان همچنان مسدود است

بابایی تصریح کرد: محور پونل ۸۰ کیلومتر بوده و بیش از ۶۰ کیلومتر در حوزه شهرستان رضوانشهر استان گیلان و ۲۰ کیلومتر در منطقه کوهستانی شهرستان خلخال واقع شده که اکنون در این ایام که مردم نیازمند تردد از این مسیر هستند؛ این مسیر فاصله شهرستان خلخال به مرکز استان گیلان را کاهش می‌دهد.

معروف خسروی، رئیس اداره راهداری شهرستان خلخال نیز اظهار داشت: از اوایل هفته جاری، همکاران راهدار با ماشین آلات و امکانات برف‌روبی در تلاقی مسیر خلخال به اسالم بازگشایی را آغاز و در حوزه خلخال بیش از ۹ کیلومتر از مسیر برفی و بهمن‌گیر بازگشایی شد.

وی افزود: در حوزه خلخال مشکلی وجود ندارد و جاده بازگشایی شده ولی در حوزه گیلان همچنان محور مسدود است.

گفتنی است؛ مردم شهرستان خلخال در زمان مسدود بودن محور خلخال به پونل برای تردد به مرکز کشور از مسیر خلخال - اسالم و خلخال - سرچم - زنجان استفاده می‌نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار