مدیرکل ورزش و جوانان:
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از تکمیل و بهره‌برداری از ۳۰ طرح ورزشی نیمه‌تمام این استان در سال‌جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰ 27 March 2021

 

سجاد انوشیروانی روز شنبه در این زمینه بیان کرد: با امضای تفاهم‌نامه و تامین اعتبارهای لازم امسال تمام این طرح‌ها به اتمام خواهد رسید و شاهد رشد و توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان اردبیل در سال ۱۴۰۰ خواهیم بود.

وی در مورد اقدام‌های صورت گرفته یک سال گذشته در حوزه ورزش گفت: سالن سرپوشیده دو و میدانی از بزرگترین طرح‌های استان اردبیل در سال ۹۹ به همراه سه طرح زمین چمن روستای بابک بیله‌سوار، زمین چمن شهید خدنگی اردبیل و سالن ورزشی جعفرزاده در خلخال از جمله پروژه‌هایی بود که با حضور ورزش و جوانان به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: در بحث ورزش همگانی هم سال‌جاری با همکاری شهرداری اردبیل ایستگاه‌های سلامت در پارک‌ها و فضاهای سبز ایجاد شده و در اختیار ورزشکاران قرار خواهد گرفت.

وی ایجاد این ایستگاه‌ها را در راستای سلامت جامعه مهم برشمرد و تصریح کرد: امید می‌رود با ایجاد ایستگاه‌های متعدد ورزشی در فضاهای باز، آحاد جامعه به ورزش کردن تشویق شوند.

انوشیروانی تاکید کرد: ورزش کردن در جامعه شور و نشاط را ایجاد می‌کند و سلامتی را به ارمغان خواهد آورد که برای رسیدن به این مهم باید همه دست به دست هم دهند.

افزون بر ۳۷ هزار نفر ورزشکار زن و مرد در رشته‌های مختلف ورزشی در استان اردبیل تاکنون سازماندهی شده‌اند و بیش از ۳۰۰ ورزشکار سازمان‌یافته در حال حاضر در قالب تیم‌های ورزشی مانند والیبال، فوتبال و نیز رشته‌های انفرادی فعالیت دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار