نماز جمعه این هفته با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مناطق مختلف استان برگزار و ائمه جمعه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سال جدید بر دستگیری از نیازمندان تاکید کردند.
کد خبر: ۹۵۰۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵ 19 March 2021

 

امام جمعه پارس آباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: تکمیل جاده مغان به اردبیل تسریع شود.
حجت الاسلام باقری بنابی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سال جدید تصریح کرد: امام راحل نیروی مقتدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تشکیل دادند که این امر نتیجه دوراندیشی ایشان در ایجاد امنیت پایدار برای کشور بود.
وی ادامه داد: همه مردم ایران آسایش و امنیت خود را مدیون پاسداران و جانبازان ایثارگر هستند که در تمامی دوره‌های پس از پیروزی انقلاب سینه خود را سپر کرده و در برابر استکبار جهانی و عوامل آن ایستادند باید در برابر چنین خدمات ارزشمندی قدردان و سپاسگزار آنان باشیم.

امام جمعه بیله سوار به تبیین و تشریح ویژگی‌های افراد متقی پرداخته و از مردم خواست نسبت به بحث امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بی تفاوت نباشند.
حجت الاسلام عزیزی گفت: سال ۱۳۹۹ با سه مشکل عمده شیوع ویروس منحوس کرونا، تحریم ظالمانه استکبار و از همه مهم‌تر سو مدیریت در کشور روبرو بودیم، اما مردم با صبر و استقامت خود، به دنیا نشان دادند که پشتیبان نظام و رهبری هستند و این حرکت مردم در دفتر تاریخ انقلاب اسلامی ثبت خواهد شد و نسل آینده به آن افتخار خواهند کرد.

امام جمعه مشگین شهر گفت: صبوری و مقاومت مردم انقلابی ایران در سال ۹۹ فشار حداکثری دولت امریکا را شکست داد و مردم ایران اسلامی شرافتمند پیروز این میدان نابرابر شدند.
حجت الاسلام باوقار با تبریک سال نو با بیان اینکه بیش از هفتاد درصد از حوادث رانندگی علت انسانی دارد از شهروندان خواست در مسافرت‌های درون شهری و برون شهری به مقررات راهنمایی و رانندگی احترام بگذارند.

امام جمعه موقت شهرستان سرعین با اشاره به سالروز میلاد امام حسین علیه السلام روز پاسدار را به همه سبز پوشان ولایت مدار سپاه پاسداران تبریک گفت و افزود: مدافعان وطن جزو بزرگترین عملیاتی بود که نشان دادند این نهاد همیشه پای انقلاب اسلامی است و در راه ائمه اطهار حرکت می‌کند.
حجت الاسلام نظرپور ضمن تبریک سال نو برای نمازگزاران، سال جدید را سال حضور حماسه ساز مردم پای صندوق‌های رای دانست و افزود چشم دشمنان با حضور مردم در پای صندوق‌های رای پریشان‌تر خواهد شد.

خطیب موقت جمعه نمین با تبریک اعیاد بزرگ شعبانیه ائمه اطهار علیهم السلام را یکپارچه نور و منجی تمامی بشریت دانست و افزود: امام حسین (ع) کشتی نجات کل جامعه اسلامی و دنیای مادی و معنوی است که در سختی‌ها و بلا‌ها انسان‌ها را از غرق شدگی نجات و به ساحل امن آرامش و امنیت می‌رساند.
حجت الاسلام رضا یوسف زاده با تبریک فرارسیدن سال جدید از همه مردم خواست اعمال خود را در طول سال گذشته سنجیده و در رفع و اصلاح خطا‌ها و اشتباهات کوشا باشند.

امام جمعه عنبران با تبریک پیشاپیش سال جدید و آرزوی سلامتی برای مردم و مسئولان و همچنین دفع سایه بلا‌ها و مریضی‌ها از سر جامعه اسلامی گفت: تحویل سال و آغاز سالی دیگر نشانه تجدید حیات بشری و فرصت مجدد برای زندگی بهتر است.
حجت الاسلام یاور مرادی همچنین اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و جانباز را به پاسداران و جانبازان سرافراز تبریک گفت.

امام جمعه نیر با گرامیدشت اعیاد شعبانیه و مناسبت‌های این ماه بزرگ به الگوگیری جوانان از سبک زندگی حضرت علی اکبر (ع) تاکید کرد.
حجت الاسلام نعمتی به اتمام سال ۹۹ اشاره کرد و گفت: این سال با تمام مسائل و مشکلات اعم از کرونا، فشار حداکثری آمریکا بر ایران، کم تدبیری مسئولان بر بورس، ارز، سکه و طلا، قیمت‌های کالا‌های اساسی و برجام با صبر مردم سپری شد که باید با تدبیر اساسی به فکر معیشت مردم بود.
امام جمعه نیر به انتخابات پیش رو هم اشاره کرد و گفت: کاندیدا‌ها بدور از هرگونه تخریب یکدیگر به ارائه برنامه خود بپردازند و با همدلی و یکرنگی شاهد برگزاری یک انتخابات سالم باشیم
خطیب جمعه نیر با قدردانی از زحمات کادر درمان شهرستان نیر و اعضای ستاد مقابله با بیماری کرونا و طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در کنترل بیماری کرونا در شهرستان از زحمات شهرداری نیر و اداره راهداری در خدمات رسانی به مردم و دیگر ارگان‌ها دراین سال تقدیر کرد.

امام جمعه خلخال با قدردانی از پیگیری‌های استاندار اردبیل و نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس از عملی نشدن قول معاون رئیس جمهور در حق شهرستان خلخال انتقاد کرد و گفت: مسئولین کشوری و استانی اگر قولی می‌دهند عملی شود.
حجت الاسلام اسدی با اشاره به کارخانه سیمان خلخال از استاندار اردبیل خواست وضعیت این کارخانه در شهرستان خلخال تعیین تکلیف شود.

امام جمعه کوثر ضمن تبریک فرارسیدن عید نوروزی و همچنین اعیاد شعبانیه گفت: دستگیری در این روز‌های عزیز یکی از وظایف هر ایرانی است تا شادی همنشین تمام ایرانی‌ها در سال تحویل باشد.
حجت الاسلام عسگر بیگی ضمن تأکید بر نظارت بر قیمت‌ها و کنترل بیش از پیش دولت بر بازار افزود: نمی‌بایست کمبود گوشت مرغ در این روز‌ها در کشور اتفاق می‌افتاد که در شأن کشوری با ظرفیت‌های بسیار بالا در تأمین نیاز‌های خود است، نبود.

امام جمعه گرمی ضمن تبریک میلاد امام سجاد (ع) و حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان از جوانان خواست حضرت علی اکبر (ع) را در مبارزه با ظلم، احترام به والدین، داشتن معرفت و ادب الگوی خویش قرار دهند.
حجت الاسلام صفری با تبریک سال نو به مردم افزود: گرچه سال ۹۹ با ویروس منحوس کرونا آغاز شد و به پایان رسید و بسیاری از عزیزان خود را از دست دادیم، ولی با تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه روح جدید بر جامعه دمید و خیرین و نهاد‌های حمایتی با رنگین نمودن سفره‌های نیازمندان همدلی و مواسات اسلامی را به نمایش گذاشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار