رئیس هیات سوارکاری مشگین‌شهر گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده ۲ باشگاه اسب سواری در مشگین‌شهر ایجاد می‌شود.
کد خبر: ۹۴۹۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸ 16 March 2021

 

پویا جهانگیرزاده در نشست خبری با خبرنگاران اردبیل افزود: یکی از اولویت‌های اساسی هیات سوارکاری شهرستان مشگین‌شهر راه‌اندازی باشگاه‌های اسب‌سواری است که کلنگ ایجاد یکی از باشگاه‌ها به زمین زده شده که امیدواریم در سال‌های آینده به بهره‌برداری برسد.

وی گفت: راه‌اندازی پیست اسب سواری مشگین‌شهر نیازمند دست‌کم ۱۵ هکتار زمین است که در این زمینه مراحل اداری انجام شده و درخواست برای راه‌اندازی پیست به مسئولان مربوطه انجام شده است.

رئیس هیات سوارکاری مشگین‌شهر افزود: مشگین‌شهر سال آینده در صورت مجوز ستاد کرونا میزبان جشنواره شو سواره استان خواهد بود.

جهانگیرزاده از برگزاری اولین دوره مسابقات اسب دوانی کورس اسب سواری بانوان برای اولین بار در شمالغرب کشور در مشگین‌شهر خبرداد و اظهارکرد: این مسابقات با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد و در فراخوان بعدی مسابقه، متقاضی برای شرکت افزایش چشمگیری داشته خواهد یافت.

رئیس هیات سوارکاری شهرستان مشگین‌شهر به شناسایی و ساماندهی ۱۲۰ اسب در مشگین‌شهر اشاره کرد و افزود: مشگین‌شهر ظرفیت بسیاری بالایی در سوارکاری دارد و در آینده خبرهای خوشی از این رشته در استان شنیده خواهد شد.

جهانگیرزاده با اشاره به برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات سوارکاری و ایجاد کلاس‌های آموزشی در رشته‌های مختلف گفت : درخواست میزبانی کلاس مربیگری درجه سه سوارکاری نیز برای سال آینده به میزبانی مشگین‌شهر ارسال شده که در صورت موافقت فدراسیون برای اولین بار مشگین‌شهر میزبان کلاس مربیگری درجه سه خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار