استاندار اردبیل بر همکاری همه مردم برای جلوگیری از بروز پیک چهارم بیماری کرونا و تشدید تدابیر در این زمینه تاکید کرد.
کد خبر: ۹۴۸۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲ 15 March 2021

 

اکبر بهنامجو روز دوشنبه در جلسه ویدئوکنفرانس با فرمانداران استان اظهارکرد: باید محدودیت‌ها را طبق دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا به دقت اجرا کنیم تا با پیک چهارم این بیماری مواجه نشویم.

وی تشریح کرد: با توجه به پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده از ستاد ملی مقابله با کرونا باید ازدحام جمعیت با تدابیر خاص کنترل شود و اکیپ‌های بازرسی از ساعت ۱۰ صبح تا آخر شب گشت‌زنی و نظارت لازم را داشته باشند.

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه اصناف نیز باید طبق پروتکل‌های بهداشتی عمل کنند، افزود: وقتی به اصناف اعلام می‌شود که در ساعت مقرر تعطیل کنند، سرپیچی نکنند تا با رعایت دستورالعمل‌ها و کنترل بیماری کرونا کسی متضرر نشود.

بهنامجو از فرمانداران خواست با نمایندگان اصناف و مغازه‌داران جلسه‌ای برگزار و از پیشنهادهای این قشر نیز در ارتباط با چگونگی کنترل جمعیت در مغازه‌ها و پیشگیری از ویروس کرونا نظرخواهی کنند.

او افزود: در یک سال گذشته بعلت شیوع کرونا همه به نوبه خود ضرر کردند و بسیاری از مردم عزیزان خود را از دست دادند و تمهیدات ما بخاطر مردم و سلامتی آنهاست و نباید با کم‌توجهی و عادی‌سازی بار دیگر دچار خسران و ضرر شد.

استاندار اردبیل تاکید کرد: شهرستان‌ها به تناسب جمعیت و مسافران احتمالی باید تمهیدات لازم را برای کنترل و پیشگیری از گسترش ویروس کرونا اعمال کنند و در جلسات روزانه نحوه استفاده از ظرفیت نیروهای بسیج، هلال احمر، گردشگری و مراکز بهداشتی و همچنین کاستی‌های موجود مشخص شود تا در روزهای خاص تعطیلات کمبود تجهیزات و نیروی انسانی نداشته باشند.

وی در ادامه سخنانش بر اهمیت برگزاری انتخابات سالم و باشکوه تاکید کرد و گفت: همه فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان باید برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی آمادگی لازم را داشته باشند.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار