نماینده مردم شهرستان‌های پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز در مجلس گفت: برنامه‌ریزی در راستای حل مشکلات حوزه سرمایه‌گذاران بخش صنعت نمایشگاهی اولویت اساسی است که در این زمینه حمایت‌های همه‌جانبه‌ای مبنای کار است.
کد خبر: ۹۴۶۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹ 06 March 2021

 

عباس جهانگیرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه‌های داخلی و خارجی برای معرفی تولیدات داخلی، خدمات کالا و محصول و بازاریابی و حمایت همه‌جانبه مجلس و دولت از این صنعت یک اولویت اساسی و مهم است که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم برای حل مشکلات مورد نظر در دستور کار است.

وی بیان کد: برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای ارتقای توسعه برنامه‌های صنعت نمایشگاه با بازار سرمایه نیز با هدف تحقق اهداف مورد نظر است که در این زمینه مجلس و دولت از انجمن‌ها و بخش‌های خصوصی ذی‌ربط حمایت‌های همه‌جانبه‌ای دارد و برای رفع مشکلات موجود اقدامات مناسبی را انجام خواهد داد.

نماینده مردم شهرستان‌های پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز در مجلس گفت: رفع موانع سرمایه‌گذاران برای اجرایی کردن مصوبات و همکاری با دولت و مسئولان مربوطه برای بهبود وضعیت اقتصادی و حل مشکلات مربوطه موتور محرکه بازار سرمایه، تولید و بازار مصرف است که در این زمینه نقش صنعت نمایشگاه مورد توجه واقع شود.

جهانگیرزاده ادامه داد: برنامه‌ریزی در راستای حل مشکلات حوزه سرمایه‌گذاران بخش صنعت نمایشگاهی اولویت اساسی است که در این زمینه حمایت‌های همه‌جانبه‌ای مبنای کار است که درصدد هستیم با اقدامات لازم و اساسی در راستای تحقق اهداف مورد نظر موفق عمل کنیم.

وی در ادامه با حل مشکل تأمین دستگاه اکسیژن‌ساز شهرستان پارس‌آباد نیز از تخصیص و تحویل دستگاه اکسیژن‌ساز به بیمارستان شهدا خبر داد و گفت: با پیگیری‌های انجام یافته دستگاه اکسیژن‌ساز به ارزش 1.5 میلیارد تومان به بیمارستان شهدا تحویل داده شده است.

نماینده مردم پارس‌آباد و مجلس ادامه داد: مخزن اکسیژن 20 تنی هم دوشنبه خواهد رسید و تحویل بیمارستان شهدا می‌شود. مخزن اکسیژن با پیگیری نماینده دشت مغان و با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان تهیه و به بیمارستان شهدا تخصیص یافته که به عنوان پشتیبانی اکسیژن در مواقع لزوم استفاده خواهد شد و نگرانی، کمبود و مشکلات قطع اکسیژن را بر طرف خواهد کرد.

جهانگیرزاده گفت: دستگاه ام‌.آر.آی که از مطالبات قطعی و اصلی مردم و نیاز منطقه در حوزه بهداشت و درمان است، با پیگیری‌های انجام یافته، تامین اعتبار و عقد قرارداد نهایی شده و به محض ورود به کشور تحویل خواهیم گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار