رئیس کل دادگستری استان اردبیل از افزایش کمک‌های مردمی به ستاد دیه استان اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶ 24 February 2021

 

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از دادگستری استان ، ناصر عتباتی بعد از ظهر امروز در ششمین جشن آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد و مالی با عنوان پویش نذر هشتم اظهار داشت: خوشبختانه کمک‌های مردمی به ستاد دیه در سال جاری افزایش چشمگیری داشته که یک نمونه از آن کمک پانزده میلیارد ریالی یک خیر به ستاد دیه استان است.

وی با قدردانی از کمک‌های مردم شریف و ولایی استان در سال جاری علیرغم شرایط بد اقتصادی و شرایط خاص بیماری کرونا گفت: محکومین مالی بیشتر به لحاظ شرایط بد اقتصادی، اتقاق و یا حادثه گرفتار زندان شده‌اند و جرمی را مرتکب نشده‌اند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل بیان کرد: کمک به این افراد که خود آنها و خانواده‌های آنان در معرض آسیب‌های جدی و متعدد اجتماعی قرار داردند یک احساس همدردی و نوع دوستی است که مسلماً موجب جلب رضای خداوند متعال می‌شود.

عتباتی تصریح کرد: در سال جاری 175 نفر با کمک ستاد دیه استان و 127 نفر نیز با مراجعه مستقیم مردم از زندان‌های استان آزاد شده‌اند.

سیدعبدالله طباطبایی دادستان مرکز استان اردبیل نیز در این مراسم گفت: به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر، برای 30 نفر از محکومین جرایم سبک کم اهمیت، مرخصی پایان محکومیت صادر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار