استاندار اردبیل گفت: اشتغال‌زایی برای ۵۰۰ نفر در نخستین پتروشیمی اردبیل که دهه فجر سال آینده به افتتاح می‌رسد بسیار حائز اهمیت و اساسی است که می‌تواند در توسعه استان نقش شایانی ایفا کند.
کد خبر: ۹۴۱۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱ 17 February 2021

 

اکبر بهنامجو ظهر امروز در بازدید از یک مجتمع صنعتی اظهار داشت: در راستای ارتقای توان تولید، اشتغال و صنعت تمهیدات لازم به عمل آمده و در راستای توسعه صادرات نیازمند انجام اقدامات مناسب و اساسی هستیم که این مسئله آینده خوبی را برای استان ترسیم خواهد کرد.

وی بیان کرد: این مجتمع صنعتی با یک هزار و 500 میلیارد تومان از سوی سرمایه‌گذار بخش خصوصی تا سه ماه آینده تکمیل می‌شود که با تولید پارکت و ام‌دی‌اف می‌تواند به عنوان یک محصول صادرات‌محور موفق عمل کند و در تحقق اهداف مورد نظر موفق عمل کند که این موضوع برای ما حائز اهمیت و اساسی است.

استاندار اردبیل با اشاره به این که پتروشیمی اردبیل صادرات 70 میلیارد دلاری به دنبال دارد، بیان کرد: برنامه‌ریزی در راستای صادرات 40 میلیون دلاری از محل صادرات جهش بسیار اساسی در زمینه تولیدات صادراتی استان دارد که می‌تواند به عنوان ایجاد کننده یک شرایط اقتصادی مناسب برای استان تلقی شود.

بهنامجو ادامه داد: اشتغال‌زایی برای 500 نفر در نخستین پتروشیمی اردبیل که دهه فجر سال آینده به افتتاح می‌رسد بسیار حائز اهمیت و اساسی است که می‌تواند در توسعه استان نقش شایانی ایفا کند و در تحقق اقتصاد مقاومتی موفق باشد که این مسئله برای پیشروی در صنعت استان به عنوان موتور محرکه باشد.

وی تصریح کرد: امسال با 10 میلیون دلار صادرات بزرگ‌ترین مجتمع چوبی استان اردبیل در حال فعالیت است که این موضوع نیز یک اقدام اساسی و قابل قبول در توسعه استان و افزایش صادرات نیز بسیار حائز اهمیت است و می‌تواند برای حل مشکلات موجود نقش اساسی داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار