کارشناس هواشناسی اردبیل خبر داد:
کارشناس هواشناسی استان اردبیل گفت: با ورود سامانه بارشی به استان طی امروز (چهارشنبه 29 بهمن) در بیشتر مناطق استان بارش باران گاهی به صورت رگبار موقتی پیش بینی می شود.
کد خبر: ۹۴۱۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵ 17 February 2021

 

محمد فاخر در تشریح آخرین وضعیت آب و هوای استان اردبیل عنوان کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی طی امروز در اغلب مناطق استان وزش باد با سرعت تند تا شدید پیش بینی می شود.

وی افزود: با ورود سامانه بارشی به استان طی امروز (چهارشنبه 29 بهمن) در بیشتر مناطق استان بارش باران گاهی به صورت رگبار موقتی پیش بینی می شود.

کارشناس هواشناسی استان اردبیل از تمرکز بارش غالبا در مناطق مرکزی و جنوبی استان خبر داد و گفت: در مناطق شمالی استان از امروز تا پایان هفته جاری آسمانی غالباً ابری و مه آلود همراه با هوای نسبتاً سرد و در بعضی ساعات با بارش خفیف باران (بویژه روز چهارشنبه) انتظار می رود.

فاخر افزود: سامانه بارشی تا صبح دوشنبه هفته آینده در سطح استان فعال بوده و بارش بصورت متناوب در ساعاتی از شبانه روز (بویژه امروز، عصر پنجشنبه و روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده) انتظار می رود.

وی ادامه داد: از صبح پنجشنبه به دلیل تغییر جریانات جوی و شمالی شدن وزش بادها، آسمان استان ابری و مه آلود شده و از بعدازظهر پنجشنبه با کاهش محسوس دمای هوا، بارش در مناطق مرکزی و بویژه جنوب استان بصورت برف پیش بینی می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار