مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل از کشف یک انبار دپوی الوار قاچاق جنگلی در یکی از روستاهای شهرستان اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲ 16 February 2021

 

شهامت هدایت روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران گفت: با رهگیری نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی وآبخیزداری استان اردبیل و اخذ دستور قضایی، ۱۰۰ اصله الوار جنگلی دپو شده در یکی از روستاهای اطراف شهر اردبیل کشف شد.

وی با اشاره به اینکه این محموله بزرگ چوب‌آلات جنگلی از نوار مرزی و از طریق استان‌های همجوار وارده استان و در انباری دپو شده بود، افزود: این چوب‌آلات قاچاق با مراقبت و اشراف اطلاعاتی ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی و همکاری نیروی انتظامی کشف و ضبط شد.

هدایت اظهارکرد: در این ارتباط یک متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی استان معرفی شد.

او بیان‌کرد: نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان بصورت شبانه‌روزی و با کنترل گلوگاه‌های قاچاق با متخلفان برخورد جدی خواهند کرد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: حفاظت از منابع طبیعی و تلاش برای مبارزه با قاچاق چوب‌آلات جنگلی وظیفه‌ای همگانی بوده و انتظار می‌رود در این زمینه مردم همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند.

وی از مردم و دوستداران طبیعت خواست در صورت مشاهده تخریب منابع طبیعی و قاچاق هر گونه فرآورده‌های جنگلی و مرتعی توسط افراد سودجو و فرصت‌طلب مراتب را به شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴ مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار