همزمان با دهه فجر انجام می‌شود؛
رئیس سازمان صمت استان اردبیل از افتتاح 46 طرح صنعتی و تولیدی با اشتغالزایی بیش از یک هزار نفر در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 02 February 2021

 

صادقی رئیس سازمان صنعت, معدن و تجارت استان اردبیل عنوان کرد: 46 واحد تولیدی با اشتغال یک هزار و ۵۳ نفر و سرمایه گذاری 2 میلیون ۶۲۹ هزار و ۹۰۸ریال، به مناسبت دهه فجر در سطح استان اردبیل به بهره برداری می رسد.

وی افزود: در این واحدها انواع پروفیل ، مواد غذایی ، قطعات پلاستیکی، قطعات خودرو ، پوشاک، مصالح ساختمانی، شیرآلات بهداشتی، انواع آب معدنی، انواع خوراک دام، طیور و آبزیان بر پایه کنجاله، ماسک پزشکی ، نئوپان و توپ والیبال تولید خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان در خصوص افتتاح واحدهای صنعتی و تولیدی استان ، عنوان کرد: با همت سرمایه گذاران و تلاش دستگاههای اجرایی و خدمت‌رسانی به مردم در انجام پروژه‌های اقتصادی، شاهد بهره‌برداری از طرح‌های‌صنعتی و تولیدی در سطح استان‌هستیم تا بدین طریق موجبات توسعه اقتصادی استان فراهم شود.

صادقی به ایجاد اشتغال مستقیم برای یک‌هزار و 53 نفر با افتتاح طرح های دهه فجر اشاره کرد و افزود: حمایت از سرمایه گذاران در راستای ایجاد واحدهای صنعتی و تولیدی از جانب سازمان صمت استان با جدیت و قوت ادامه دارد و تا پایان سال جاری تعداد قابل توجهی از پروژه ها به بهره‌برداری می‌رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار