رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: طرح نظارتی ویژه ایام پایانی سال از ۲۰ بهمن سال‌جاری تا ۱۶فروردین ۱۴۰۰ به اجرا درخواهد آمد.
کد خبر: ۹۳۶۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳ 01 February 2021

 

رامین صادقی روز دوشنبه در نشست کمیسیون نظارت مرکز استان اردبیل بیان کرد: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت با استفاده از ظرفیت اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی و نیروهای مقاومت بسیج در راستای نظارت بر بازار و چگونگی رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در قالب این طرح بهره خواهند برد.

وی افزود: آموزش نیروهای اتاق اصناف و اتحادیه‌ها در راستای ارائه خدمات بهتر ضروری است و باید تلاش شود با برنامه‌ریزی کارشناسی، وضعیت موجود بازار بهبود یابد تا ضمن جلب رضایت مصرف‌کنندگان، از سودجویی فرصت‌طلبان جلوگیری شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در مورد پیشگیری از موج چهارم بیماری کرونا اظهارکرد: با توجه به اینکه در زمان‌های اوج کرونا بیشترین آسیب‌ها متوجه اصناف می‌شود، باید از تجربه‌های قبلی در برقراری رفاه حال مردم و ثبات و آرامش در بازار، برنامه‌های لازم را تدوین و اجرا کرد تا در روزهای پایانی سال محدودیت‌های پیشین به اجرا درنیاید.

مهدی اشجع در ادامه این نشست به عنوان رئیس جدید اتاق اصناف مرکز استان معارفه شد و از تلاش‌های شاپور رضایی افشار، رئیس پیشین این مجموعه با اهدای لوحی قدردانی بعمل آمد.

بیش از ۴۲ هزار واحد صنفی مجاز دارای پروانه کسب در بخش کسب و کار استان اردبیل فعالیت دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار