استاندار اردبیل از اختصاص ۴۰۰ میلیارد تومان برای بازسازی و توسعه شرکت‌های تعاونی و نیز واحدهای کارگری این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵ 26 January 2021

 

اکبر بهنامجو ظهر امروز در نشست با معاون وزارت تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون اظهار داشت: 200 میلیارد تومان از این مبلغ برای توسعه و بازسازی شرکت‌های تعاونی استان صرف خواهد شد.

وی بیان کرد: 200 میلیارد تومان هم برای توسعه و بازسازی واحدهای کارگری استان از محل منابع داخلی بانک توسعه تعاون هزینه خواهد شد.

در این حال مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری اردبیل هم از پرداخت حقوق معوض کارگران کارخانه ذوب‌آهن اردبیل خبر داد.

ماریا موسوی با اشاره به تلاش برای برطرف شدن مشکلات کارگری در استان اردبیل گفت: کارگران شرکت ذوب‌آهن اردبیل، 16 ماه حقوق معوق داشتند که با پیگیری‌های انجام یافته، این مطالبات پرداخت شد.

وی بیان کرد: در جلسه کمیسیون کارگری شورای تامین استان، آخرین وضعیت کارگران شاغل در واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی و کارگران طرف قرارداد با دستگاه‌ها و شرکت های دولتی و همچنین شهرداری‌های استان، مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

دبیر کمیسیون کارگری شورای تامین استان افزود: با توجه به نزدیکی به پایان سال، این رصد و پیگیری را به صورت مستمر ادامه می‌دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار