مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: محور خلخال - پونل از مورخ ۶ آذر ۹۹ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.
کد خبر: ۹۳۵۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳ 26 January 2021

 

کلیم‌الله وثوقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: محور خلخال - پونل از مورخ 6 آذر 99 تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

وی با اشاره به این که تمامی جاده‌های استان اردبیل باز بوده و تردد در آن‌ها جریان دارد، بیان کرد: تمام سعی و تلاش ما ارائه خدمات‌رسانی مطلوب به مردم و حل مشکلات آنان است که در این زمینه راهداران شبانه‌روز در جاده‌های استان در حال آماده‌باش و کمک‌رسانی به رانندگان و ترددکنندگان هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل ادامه داد: با توجه به ناکافی بودن این مسیر که به استان گیلان منتهی می‌شود، تا اطلاع ثانوی این محور مسدود است که از رانندگان انتظار می‌رود از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

وثوقی ادامه داد: تأمین امنیت و سلامت و رفاه هم‌استانی‌ها مهم‌ترین هدف ما است که به همین منظور از رانندگان انتظار می‌رود برای آگاهی از آخرین وضعیت جاده‌های استان با سامانه 141 تماس گرفته و سپس اقدام به سفر کنند.

وی اظهار کرد: استفاده از تجهیزات زمستانی و به همراه داشتن زنجیرچرخ برای سفری امن و مطمئن اولویت اساسی است و در این زمینه از رانندگان و ترددکنندگان انتظار می‌رود از سفرهای غیرضروری جلوگیری کنند و استفاده از وسایل نقلیه عمومی و ناوگان حمل و نقل عمومی را مبنای کار قرار دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار