فرمانده انتظامی استان از کشف انواع کالاهای اساسی و مصرفی احتکار شده به ارزش ۱۴ میلیارد ریال در عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶ 25 January 2021

 

هوشنگ حسینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کالاهای اساسی و مصرفی احتکار شده به ارزش ۱۴ میلیارد ریال در عملیات ماموران پلیس کشف شد.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی اردبیل پس از دریافت گزارش‌هایی مبنی بر احتکار کالاهای اساسی و مصرفی در یک انبار در بازار خشکبار اردبیل، تحقیقات و بررسی‌های لازم را آغازنمودند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل بیان کرد: پس از اطمینان از صحت گزارش‌ها و هماهنگی قضائی، با همراهی بازرس اداره صنعت، معدن و تجارت به محل اعزام شدند.

وی تشریح کرد: در بازرسی به عمل آمده از این انبار ۳۵ تن انواع برنج ایرانی، ۸ تن انواع حبوبات شامل نخود، عدس، و لوبیا و ۱۵ تن و ۳۸۰ کیلوگرم انواع خشکبار کشف شد.

حسینی ادامه داد: کشفیات به دست آمده در این عملیات به صورت غیرقانونی دپو و احتکار شده بودکه کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را ۱۴ میلیارد ریال برآورد کردند.

وی گفت: مردم هرگونه تخلف اقتصادی و یا احتکار کالاها را به مراکز انتظامی استان و یا شماره ۱۱۰ مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار