مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: در سال جاری پنج تور صنعتی برای ۷۰ واحد تولیدی استان بصورت رایگان برگزار شده است.
کد خبر: ۹۳۴۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵ 25 January 2021

 

محمد اهلی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: هدف از برگزاری تورهای صنعتی حضور واحدهای تولیدی استان در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی و آشنایی واحدهای تولیدی با فناوری‌های روز است که در قالب بازدید از نمایشگاه‌های داخلی و خارجی و بازدید از واحدهای صنعتی موفق داخل و خارج از کشور انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه تورهای صنعتی به دو صورت تورهای داخلی و خارجی در شهرک‌های صنعتی برگزار می‌شود،اظهارکرد: با اجرای چنین برنامه‌هایی می‌توان در پیشبرد اهداف شرکت شهرک‌های صنعتی عملکرد مثبتی داشته و در بهبود عملکرد واحدهای صنعتی به جهت استفاده از تجربیات سایر استان‌ها نیز موثر واقع شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از برگزاری تورهای صنعتی و بازدید از نمایشگاه‌های داخلی و خارجی با هدف آشنایی واحدهای تولیدی با دانش روز دنیا خبر داد و گفت: بازدید از نمایشگاه‌های داخلی و خارجی در قالب تورهای صنعتی رایگان از سوی این شرکت دنبال می‌شود.

اهلی برگزاری تورهای صنعتی را در جهت افزایش سطح دانش و بهره‌وری واحدهای تولیدی موثردانست و افزود: صنعتگران و تولیدکنندگان در قالب تورهای صنعتی می‌توانند از واحدهای تولیدی با زمینه فعالیت‌های مشابه بازدید کرده و در جریان این بازدیدها به تبادل اطلاعات، تجارب و هم‌رسانی فناوری بپردازند.

وی از جمله برنامه‌های این شرکت برای حمایت از واحدهای راکد و نیمه‌فعال را استفاده از ظرفیت کلینیک کسب و کار برای باز فعال‌سازی این واحدها ذکر کرد و گفت: با توجه به نیاز صنایع به مشاوره و تبیین راهکارهای مناسب برای افزایش تولید می‌توان به سادگی عوارض و آسیب‌های متعدد را از دوش صنایع برطرف کرد و بر این اساس نقش مشاوران صنعتی در این امر بسیار حائز اهمیت و کارگشا خواهد بود.

بر اساس آمارهای موجود ۳۴ درصد واحدهای صنعتی استان اردبیل راکد یا نیمه‌فعال است.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار