سید حجت مدنی مدیر منطقه اردبیل گفت: از ابتدای اجرای طرح رایگان دو گانه سوز کردن خودروهای عمومی تا آخر دی ماه سال جاری، تعداد یک هزار و 220 دستگاه خودرو دو گانه سوز شده است.
کد خبر: ۹۳۴۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۳ 25 January 2021

 

سید حجت مدنی درباره اجرای طرح رایگان دو‌گانه سوز کردن خودرو‌های عمومی،گفت: از ابتدای اجرای این طرح تا پایان دی ماه سال جاری نزدیک به ​یک هزار و 220 دستگاه خودروی عمومی ( تاکسی ، وانت ، نیسان بار ، تاکسی ون و کامیونت بنزین سوز ) با نصب مخزن در سطح استان دو گانه سوز شدند .

مدنی با بیان اینکه این طرح در چهار کارگاه مجاز تبدیل در شهرستان‌های اردبیل و پارس آباد انجام شده، افزود: در حال حاضر برنامه‌ریزی برای افزایش یک مرکز دیگر در شهرستان گرمی صورت گرفته تا دو گانه سوز کردن خودروهای عمومی در استان با سرعت و کیفیت بیشتری انجام شود.

مدیر شرکت نفت منطقه اردبیل در ادامه تاکید کرد: دارندگان خودرو های عمومی جهت استفاده از این تسهیلات رایگان هرچه سریع‌تر در سامانه اطلاعات جامع خودرو های دو گانه سوز به آدرس اینترنتی GCR.niopdc.ir ​مراجعه و ثبت نام کنند و لازم به ذکر است، اولویت با کسانی است که زودتر ثبت نام خود را انجام دهند.

اعلام سهمیه گاز مایع مرحله هفتم خانوارهای شهری و روستایی

سید حجت از اعلام سهمیه گاز مایع خانوارهای شهری و روستایی ویژه بهمن ماه سال جاری به میزان 44 کیلوگرم برای هر خانوار خبر داد.

مدنی در این باره گفت: سهمیه گاز مایع مرحله هفتم خانوارهای شهری و روستایی فاقد لوله کشی گاز طبیعی، ویژه بهمن ماه سال 99 به میزان 44 کیلو گرم برای هر خانوار است.

مدنی افزود: سرپرست خانوارها با مراجعه به عاملان توزیع می توانند سهمیه خود را که با زیرساخت بانکی و به صورت الکترونیکی است، اخذ کنند.

این سهمیه تا آخر بهمن ماه سال جاری اعتبار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار