مدیر کل استاندارد اردبیل خبر داد؛
مدیرکل استاندارد استان اردبیل از انجام آزمون دوره ای نازل های سوخت به تعداد 2 هزار و 547 خبر داد و گفت: شهروندان قبل از سوخت گیری حتما به برچسب صحت عملکرد نصب شده روی نازل توجه داشته و سپس اقدام به سوخت گیری کنند.
کد خبر: ۹۳۲۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۷ 14 January 2021

 

هاشم علایی با اعلام اینکه در راستای اجرای وظایف قانونی استاندارد در خصوص آزمون ادواری نازل های عرضه سوخت مایع و به منظور حفظ و صیانت از حقوق مصرف کنندگان، در 9 ماهه نخست سال99، تعداد 2 هزار 547 نازل عرضه سوخت مایع( بنزین و گازوئیل) در استان اردبیل و شهرستان های تابعه مورد بازرسی و آزمون قرار گرفت، افزود: بازدید از جایگاه های عرضه سوخت مایع و آزمون نازل ها، طبق برنامه به صورت دوره ای و با هدف حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان انجام می گیرد.

وی گفت: تعداد 849 نازل سوخت مایع در جایگاه های سوخت استان فعال می باشد که این تعداد در 9 ماهه ماهه اول سال و هر 3 ماه یکبار مورد آزمون قرار گرفته اند و در مجموع 2 هزار و 547 آزمون بر روی این تعداد نازل انجام شده است.

علایی افزود: کارشناسان این اداره کل، بازرسان شرکت تایید صلاحیت شده همکار وکارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان، به صورت دوره ای از جایگاه های توزیع سوخت مایع استان بازرسی کرده و پس از انجام آزمون های فنی مربوط به صحت عملکرد هر نازل سوخت، در نهایت با نصب برچسب آزمون دوره ای بر روی آن دستگاه ،صحت عملکرد نازل را تایید می کنند.

علایی افزود: در این بازرسی‌ ها در صورت صحت عملکرد نازل، برچسب انجام آزمون دوره‌ ای که قابل مشاهده برای تمام استفاده کنندگان از نازل مورد نظر است، بر روی نازل نصب و در صورت عدم صحت عملکرد، تا زمان رفع نقص و انجام آزمون مجدد از فعالیت نازل مورد نظر جلوگیری می‌شود.

مدیرکل استاندارد در پایان از شهروندان خواست در جایگاه های سوخت قبل از سوخت گیری حتما به برچسب صحت عملکرد نصب شده روی نازل توجه داشته و سپس اقدام به سوخت گیری کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار