مدیر عامل شرکت گاز اردبیل خبر داد:
مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل از جذب پانزده هزار و 79 مشترک جدید گاز طبیعی طی نه ماهه نخست سالجاری در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱ 12 January 2021

 

سردار اسماعیلی عنوان کرد: تمامی 29 شهر استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند و قریب به اتفاق مشترکین جدید در شهرها در مناطق حاشیه شهر قرار دارند که بواسطه توسعه شهرها طی سالهای اخیر به عنوان مشترکین جدید پس از طی مراحل اشتراک پذیری از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند.

وی افزود: اشتراک پذیری های صورت گرفته در بخش های مختلف اعم از خانگی، تجاری و عمومی بوده که در روستاهای استان طی نه ماهه نخست سالجاری بیش از پنج هزار و 735 مشترک و طی همین مدت در شهرها بیش از نه هزار و 344 مشترک جدید جذب شده اند که با احتساب این میزان ، تعداد کل مشترکین گاز طبیعی در استان اردبیل به 504 هزار و 865 مشترک رسیده است.

اسماعیلی در ادامه به آمار عملکرد شرکت گاز استان در دولتهای نهم و دهم اشاره نمود و اظهار داشت: در در سال 1392 و همزمان با پایان دولت دهم 325 هزار مشترک در استان اردبیل از نهمت گاز طبیعی بهره مند بودند که این میزان در دولتهای یازدهم و دوازدهم و با همت و تلاش دولتمردان تدبیر و امید به 504 هزار و 865 مشترک رسید که شاهد رشد 55 درصدی هستیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان همچنین به ضریب نفوذ گاز طبیعی در مناطق محروم و روستاهای استان گریزی زد و گفت : با همت و تلاش خادمین ملت در مجموعه شرکت گاز استان اردبیل در مجموع تاکنون بالغ بر 504 هزار و 865 مشترک در سطح استان مصرف کنندگان گاز طبیعی هستند که تعداد 370 هزار و 133 مشترک شهری و 134 هزار و 732 مشترک هم روستایی با ضریب نفوذ 95 درصد می باشند.

وی به ارتقاء سطح کیفی خدمات شرکت گاز نیز اشاره نمود و افزود : شرکت گاز استان اردبیل با اتمام عملیات توسعه گازرسانی در آینده ای نزدیک و همسو با سیاست های شرکت ملی گاز در راستای کیفی سازی خدمات ، توسعه خدمات الکترونیک و استقرار میز خدمت حضوری و الکترونیکی، پروژه قرائت و چاپ همزمان صورتحساب، GIS، مرکز پیام و امداد متمرکز، ارایه 22 خدمت بصورت الکترونیکی ، سامانه مکانیزه رسیدگی به شکایات، نرم افزار موبایلی همراه خدمات مشترکین و….. را در جهت افزایش رضایتمندی همشهریان و مشترکین گرامی به انجام رسانده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل در پایان از همه مشترکین به ویژه مشترکین جدید درخواست کرد تا با رعایت نکات ایمنی و همچنین مصرف بهینه گاز طبیعی، شرکت گاز را در خدمت رسانی پایدار یاری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار