استاندار اردبیل گفت: بسیجیان و نیرو‌های درمانی در مبارزه با کرونا و اجرای طرح شهید سلیمانی همانند دوران دفاع مقدس ایثارگرانه عمل کرده اند.
کد خبر: ۹۳۰۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۵ 08 January 2021

 

بهنام جو در بازدید از طرح محله محور سپهبد شهید سلیمانی در پارس آباد اظهار کرد: کاهش بستری‌ها و میزان مراجعین بیمارستان‌ها نشانگر موفقیت در کنترل کرونا بوده که اقدام خالصانه بسیجیان و کادر درمانی و بهداشتی را اثبات می‌کند.
وی با اشاره به اقداماتی، چون نظارت محله‌ای، شناسایی و قرنطینه بیماران، خدمات رسانی به افراد در قرنطینه از جمله خدمات معیشتی و خدمات روزمره دیگر، خواستار حفظ روند این فعالیت‌ها برای مهار کامل کرونا در شهرستان شد.

استاندار اردبیل بالا بودن بیماری‌های زمینه‌ای در استان را یادآور شد و بر مراقبت از این افراد و آگاهی بخشی به آنان برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی تاکید کرد.
بهنام جو گفت: برای جلوگیری از بروز بیماری‌های زمینه‌ای انجام ورزش و رعایت شیوه‌های مناسب تغذیه‌ای از جمله مواردی است که باید اطلاع رسانی و فرهنگ سازی شود.
استاندار افزود: با فرهنگ سازی و آموزش تحرک از کودکی در مدارس و همچنین برگزاری دوره‌های آموزش، زمینه بروز این بیماری‌ها در بزرگسالی کاهش می‌یابد.
وی ترویج و توسعه ورزش در محلات را ضروری دانست و خواستار ترویج تحرک و ورزش در بین آحاد جامعه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار