مدیرکل امنیتی استانداری اردبیل خبر داد؛
مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل گفت: از زمان اعمال محدودیت تردد خودروها (ساعت ۲۱ تا ۴) تاکنون حدود ۴۰ هزار جریمه در استان اردبیل از سوی پلیس صادر شده است.
کد خبر: ۹۳۰۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰ 06 January 2021

شهریار شیری آراسته در جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا اظهار کرد: تداوم و تشدید نظارت‌ها از سوی دستگاه‌های ذیربط به ویژه مراکز بهداشت و اتاق اصناف در رأس برنامه‌های ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا قرار دارد.

مسئول کمیته نظارت بر اجرای پروتکل‌ها و پیگیری مصوبات ستاد کرونا در استان اردبیل ارتقای میزان رعایت پروتکل‌ها را عامل اصلی کمک به کاهش شیوع و قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا عنوان کرد.

وی افزود: برای حفظ وضعیت موجود و پایداری آن باید همه تلاش کنند چرا که با بازگشت به وضعیت قرمز علاوه بر مضاعف شدن تلاش و زحمات کادر درمان، از نظر اقتصادی هم اصناف متضرر می‌شوند.

شیری آراسته ضمن قدردانی از همکاری خوب نیروی انتظامی در اجرای طرح محدودیت تردد خودروها گفت: از اول اجرای طرح محدودیت شبانه (اول آذر ماه) تاکنون نزدیک ۴۰ هزار جریمه در استان اعمال شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا علاوه بر شهرهای نارنجی، طرح محدودیت تردد شبانه خودروها (از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح) در شهرهای زرد نیز اعمال می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار