معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در ۹ ماه امسال ۴۹۱ مورد تجاوز به حریم راه‌ها و ساخت‌وساز کنار جاده‌ای غیرمجاز در استان شناسایی، توقف و قلع و قمع شد.
کد خبر: ۹۲۹۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱ 03 January 2021

 

علی صبحی روز یکشنبه در بازدید از محورهای مواصلاتی استان اردبیل افزود: از این تعداد ۲۳۱ مورد ساخت و ساز غیرمجاز شناسایی، به ۲۱۶ مورد توقف و اخطار ساخت صادر و ۴۴ مورد دیگر نیز با هماهنگی و اخذ دستور قضایی تخریب شده است.

وی اظهار کرد: گشت‌های راهداری بطور مرتب در جاده‌ها حضور فعال دارند و در مدت یاد شده توانستند ۴۹۲ مورد تابلوی تبلیغاتی غیرمجاز در حریم قانونی راه را شناسایی و برای برداشتن آنها اقدام کنند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل راه و حریم آن را به عنوان سرمایه ارزشمند ملی دانست و بیان کرد: راهداران پرتلاش برای حفاظت و صیانت از این مهم با تمام توان تلاش کرده و با متخلفان با قاطعیت برخورد می‌کنند.

او با بیان اینکه از ابتدای مهرماه سال جاری تاکنون ۴۸ هزار و ۲۴۰ کیلومتر از راه های ارتباطی استان برف روبی شده است، اضافه کرد: راهداران در این مدت به هزار و ۵۰۰ خودروی گرفتار شده در برف امدادرسانی کردند.

صبحی ارتقای ایمنی محورها و هوشمندسازی جاده‌ها را از اولویت‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل برشمرد و ادامه داد: طبق نظر کارشناسان پلیس راه و دفتر فنی استانداری راهداری اقدام به اصلاح و حذف نقاط حادثه‌خیز و ایمن سازی محورهای مواصلاتی استان می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار