معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: هیئت مدیره جدید شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان تا یک هفته آینده معرفی می‌شود.
کد خبر: ۹۲۸۰۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰ 29 December 2020

 

ارژنگ عزیزی ظهر امروز در یازدهمین جلسه تیم بازرسی سازمان خصوصی‌سازی کشور در شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اظهار داشت: هیئت مدیره جدید شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان تا یک هفته آینده معرفی می‌شود و نهایت تلاش تیم بازرسی بر این است که هیئت مدیره جدید در آغاز بکار از لحاظ تامین نیازمندی‌های شرکت و منابع مالی با مشکل مواجه نباشد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از خرید و تامین به موقع نهاده‌های دامی مورد نیاز واحدهای دامپروری از محل واردات برای تکمیل زنجیره غذایی افزود: خوشبختانه تعهدات مربوط به برداشت محصولات و کشت‌های پاییزه برابر تقویم زراعی انجام شد و تیم بازرسی سازمان خصوصی‌سازی نیز بر این موضوع نظارت داشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل بیان کرد: از زمان ابطال واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان و انجام مراحل نهایی طی احکامی بازرسان ویژه از سوی رئیس سازمان خصوصی‌سازی کشور در کشت و صنعت حضور یافتند و بر تمای امور مربوطیه این شرکت نظارت کامل دارند.

عزیزی با بیان اینکه حفظ مشتریان و تامین نقدینگی مورد نیاز برای کشت و صنعت ضرورت دارد، افزود: این شرکت باید بخشی از محصولات خود را به فروش برساند ولی در عین حال مدیران شرکت موظف به هماهنگی با تیم بازرسی شده‌اند و به منظور پیشگیری از هرگونه شائبه بارگیری و حمل محصولات و کالاها در بازه زمانی 8 صبح تا 17 عصر انجام می‌شود.

گفتنی است قبل از این جلسه، عزیزی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل و نیکشاد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با اعضای تیم بازرسی ویژه سازمان خصوصی‌سازی کشور از واحدهای مختلف دامپروری و مزارع کشت پاییزه گندم و کلزا بازدید کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار