واحد‌های صنفی و صنعتی استان اردبیل در خرید شکر شرکت کشت و صنعت مغان در اولویت قرار دارند.
کد خبر: ۹۲۰۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴ 01 December 2020

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: به منظور حمایت از واحد‌های صنفی و صنعتی استان اردبیل در فروش شکر شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان واحد‌های واجد شرایط استان اردبیل در اولویت اردبیل قرار دارند.
عزیزی در جلسه اعضای تیم بازرسی ویژه سازمان خصوصی سازی کشور افزود: برابر مصوبه کمیته بازرسی واحد‌های صنفی و صنعتی واجد شرایط استان با معرفی سازمان صمت در اولویت خرید شکر خواهند بود.
وی اظهار کرد: به منظور پیشگیری از هرگونه تخلفات احتمالی فروشنده و خریداران شکر موظف به ثبت عملیات خود در سامانه جامع تجارت و انبار هستند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: کشت و صنعت و دامپروری مغان یک بنگاه اقتصادی است و برای استمرار فعالیت ها، تامین به موقع هزینه‌های جاری و پرداخت حقوق کارکنان خود نیاز به فروش محصولات موجود دارد.
عزیزی با بیان اینکه حفظ مشتریان و تامین نقدینگی مورد نیاز برای کشت و صنعت ضرورت دارد افزود: این شرکت باید بخشی از محصولات خود را به فروش برساند، ولی در عین حال مدیران شرکت موظف به هماهنگی با تیم بازرسی شده اند و به منظور پیشگیری از هرگونه شائبه بارگیری و حمل محصولات و کالا‌ها در بازه زمانی ۸ صبح تا ۱۷ عصر انجام می‌شود.
گفتنی است هفتمین جلسه اعضای تیم بازرسی ویژه سازمان خصوصی سازی کشور در محل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان، بعد از بررسی و بازدید از مزارع کشت و برداشت محصولات زراعی و واحد‌های صنعتی و دامپروری با حضور مدیرعامل و تعدادی از مدیران بخش‌های مختلف این شرکت مغان برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار