مسئول نمایندگی آستان رضوی استان اردبیل گفت: با همکاری دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی یک‌هزار کارت هدیه بین خانواده‌های مورد حمایت و افراد نیازمند توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۰۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵ 30 November 2020

حجت‌الاسلام اکبر قیامی، در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به توزیع یک‌هزار کارت هدیه بین خانوارهای تحت حمایت آسیب‌دیده از ویروس کرونا، اظهار کرد: بر اساس تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد و دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی درصدد هستیم بخشی از مشکلات اقشار آسیب‌پذیر استان را در شرایط خاص کنونی برطرف کنیم.

وی افزود: یکی از اقدامات برجسته در قالب این تفاهم نامه، حمایت از مددجویان و خانواده‌های بی‌بضاعت آسیب‌دیده از کرونا است که وضعیت اقتصادی آنها در شرایط مطلوبی قرار ندارد.

مسئول نمایندگی آستان رضوی استان اردبیل با بیان اینکه این تفاهم نامه به منظور گسترش همکاری‌های آموزشی، تربیتی، فرهنگی و حمایتی به امضا رسیده است، گفت: تلاش داریم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مشترک کمیته امداد و دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی بتوانیم یاریگر مستمندان و محرومان استان اردبیل باشیم.

وی با اشاره به اینکه هرچقدر هم‌افزایی و تعامل دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مردم نهاد با کمیته امداد بیشتر شود، خدمات کیفی‌تری به مستضعفان جامعه ارائه خواهد شد، اظهار کرد: از یکایک خیران، نیکوکاران، حامیان، گروه‌های جهادی و دستگاه‌های اجرایی همسو کمال قدردانی را داریم که می‌کوشند مشکلات اقشار آسیب‌پذیر کاهش یابد.

حجت الاسلام قیامی با بیان اینکه امید است در قالب پویش «ایران همدل» و با هدف دستگیری از فقرا و نیازمندان، بیش از پیش شاهد کمک‌های مردمی در این زمینه باشیم، افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا، بسیاری از اقشار جامعه دچار مشکلات اقتصادی شده‌اند که باید با همیاری و همکاری گسترده‌تر به یاری آنها بشتابیم.

وی با اعلام اینکه همچنان آماده دریافت کمک‌های مردمی برای رفع مشکلات مددجویان تحت حمایت هستیم، بیان کرد: نیکوکاران می‌توانند از طریق سامانه الکترونیکی #۰۴۵*۸۸۷۷* و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۲۲۲۱۴ به آسان‌ترین شکل ممکن و با گوشی همراه خود به خانوار تحت حمایت کمیته امداد و سایر اقشار آسیب‌پذیر استان اردبیل کمک کنند.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان اردبیل با اشاره به اینکه در قالب مرحله سوم طرح «سفره‌های مهربانی» تلاش گسترده‌ای را به منظور دستگیری از محرومان به انجام رساندیم، گفت: در این زمینه با مشارکت کمیته امداد ۱۰۰۰ کارت هدیه در بین مددجویان تحت حمایت این نهاد توزیع شده است.

حجت الاسلام والمسلمین قیامی ضمن قدردانی از اقدامات کمیته امداد استان اردبیل در خدمت‌رسانی به افراد نیازمند جامعه، بیان کرد: با توسعه همکاری‌ها تلاش داریم گام‌های موثرتری برای محرومیت‌زدایی و ریشه‌کنی فقر از منطقه برداریم.

مسئول نمایندگی آستان رضوی استان اردبیل با اشاره به انعقاد تفاهمنامه بین کمیته امداد و دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان اردبیل، اعلام کرد: همچنان همکاری‌های چندجانبه ادامه دارد تا بتوانیم نقش مطلوب‌تری را در رفع گرفتاری‌های مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل ایفا کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار