مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: از فردا تا اواخر روز چهارشنبه با کاهش میزان پوشش ابر شاهد افزایش جزئی دما و جو نسبتا پایدار در آسمان استان اردبیل خواهیم بود.
کد خبر: ۹۲۰۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳ 30 November 2020

سیاوش محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر به تشریح آخرین نقشه‌های هواشناسی استان اردبیل پرداخت و اظهار کرد: پیش بینی وضعیت جوی استان نشان می‌دهد جوی نسبتاً ناپایدار طی امروز در غالب مناطق استان حاکم خواهد بود که به تدریج از عصر امروز از میزان ابرناکی و ناپایداری هوا کاسته شده و شاهد جو پایدار در روز سه شنبه در استان اردبیل خواهیم بود.

وی بارش برف خفیف را در مناطقی از استان پیش بینی کرد و افزود: آسمان امروز نیمه ابری تا ابری، مه آلود، همراه با وزش باد خزری و در برخی نواحی مرکزی و جنوبی استان اردبیل همراه با بارش خفیف برف خواهد بود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل ادامه داد: طبق بررسی نقشه‌های هواشناسی بیشترین میزان بارش برف در طی چند روز گذشته با ۱۳ سانتی متر در شهرستان‌های اردبیل و نیر گزارش شده و در مناطق شمالی استان بارش برف را شاهد نبوده ایم.

محمدی با اشاره به میزان بارش باران در مناطق استان ا ردبیل خاطرنشان کرد: میزان بارش باران در هفته گذشته در شهرهای مختلف استان به صورت پراکنده مشاهده شده و شهرهای شمالی و جنوبی استان از این نعمت الهی بهره مند شدند به طوری که میانگین بارش باران در این شهرها به ۹ میلی متر نیز می‌رسد.

وی خاطر نشان کرد: روزهای سه شنبه و چهارشنبه جو نسبتاً پایداری در آسمان استان حاکم بوده اما پیش بینی می‌شود از روز پنج شنبه مجدداً شاهد کاهش دما و بارش خفیف باران و برف در مناطق مختلف استان باشیم.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: هوای سرد و یخبندان شبانه به ویژه در مناطق مرکزی و جنوب استان طی روزهای آینده همچنان تداوم خواهد داشت، که به هم استانی‌ها توصیه می‌شود در مصرف حامل‌های انرژی مخصوصاً گاز صرفه جویی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار