رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از کاهش قیمت مرغ در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۰۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰ 30 November 2020

رامین صادقی روز دوشنبه در گشت مشترک نظارتی از مرغداری‌های فعال اردبیل افزود: در اثر نظارت مستمر بر مرغداری‌ها، قیمت مرغ کشتار روز نسبت به هفته گذشته ۱۱۰ هزار ریال کاهش یافته است.

وی اضافه کرد: بازرسان صنعت معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی نظارت مستمر بر بازار دارند و به محض مشاهده هر گونه تخلف با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

وی ادامه داد: هیچ مرغداری و یا فروشنده‌ای حق افزایش قیمت مرغ را ندارد و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف تعزیرات حکومتی را در جریان امر قرار دهند تا برخورد لازم صورت گرفته و جلوی افزایش قیمت گرفته شود.

صادقی درباره افزایش قیمت ماسک نیز افزود: چنانچه ماسک‌های عرضه شده بالاتر از قیمت مصوب به فروش برسد تخلف است و مردم می‌توانند این موارد را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ گزارش کنند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

وی بیان کرد: در حال حاضر تعداد ۲۸ واحد تولیدی در استان دارای پروانه بهره‌برداری در زمینه ماسک فعال هستند که تولید روزانه آنها بالای یک میلیون عدد ماسک می‌رسد.

صادقی گفت: با تولید انبوه ماسک در استان اردبیل مشکل کمبود آن رفع شده و توزیع در بین داروخانه‌ها و واحدهای تجهیزات پزشکی در سراسر استان صورت می‌گیرد و مردم می‌توانند ماسک مورد نیاز خود را به راحتی از این مراکز تهیه کنند.

وی اظهارداشت: از نظر تامین ماسک در استان مشکلی وجود ندارد و مایحتاج کادر درمانی و پزشکی ، دستگاه‌های اجرایی و سایر بخش‌ تامین شده و حتی تعدادی ماسک نیز در اختیار داروخانه‌ها قرار گرفته است.

صادقی از راه‌اندازی دوباره واحد تولیدی ماسک در اردبیل گفت: این مجموعه تولیدی راکد با حمایت استاندار ، سازمان صنعت، معدن و تجارت و تلاش‌های سرمایه‌گذاران به چرخه تولید بازگشت و اکنون این مجموعه بزرگترین واحد تولیدی ماسک استان بوده و روزانه توانایی تولید ۶۰۰ هزار ماسک را دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار