فرمانده سپاه ‌استان اردبیل:
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: طرح شهید سلیمانی با جدیت در اردبیل اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۹۱۸۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱ 22 November 2020

سردار جلیل بابازاده در جلسه بررسی اجرای طرح شهید سلیمانی بامحوریت کنترل ویروس کرونا در شهرستان اردبیل اظهار داشت: طرح شهید سلیمانی با جدیت در اردبیل اجرایی می‌شود.

وی افزود: سپاه و بسیج با توجه به شرایط کنونی در عرصه سلامت و خدمات‌رسانی بهداشتی پیشگام شده است و در قالب طرح شهید سلیمانی خانه به خانه حضور می‌یابند و ضمن شناسایی افراد مبتلا خدمات بهداشتی ،قرنطینه و کمک های مومنانه برای نیازمندان رافراهم می‌کنند.

استاندار اردبیل نیز در این جلسه بیان کرد: طرح شهید سلیمانی با محوریت پیشگیری و مهار ویروس کرونا با همکاری سپاه وبسیج ودانشگاه علوم پزشکی وفرمانداری اردبیل ودستگاه متولی درشهرستان باجدیت اجرا می‌شود و اجرای این طرح نقش اساسی در پیشگیری از ویروس کرونا خواهد داشت.

بهنامجو از فراهم کردن امکانات وتجهیزات و نیروی انسانی با استفاده از ظرفیت بسیج برای اجرای طرح خبرداد و گفت: استان اردبیل از استان‌های پیشتاز در اجرای این طرح است.

فرماندار اردبیل نیز از اهتمام جدی فرمانداری اردبیل و دستگاه‌های اجرایی مربوطه شهرستان برای اجرای طرح شهید سلیمانی باهمکاری بسیج و سپاه و دانشگاه علوم پزشکی خبرداد و افزود: این طرح باجدیت انجام می شود و در روزهای اول مردم همکاری خوبی داشتند.

مسعود امامی یگانه گفت: تمام ظرفیت شهرستان برای اجرای طرح شهید سلیمانی به کارگرفته می‌شود تا شاهد تاثیرات اساسی در پیشگیری ومهار ویروس کرونا در سطح شهرستان باشیم.

وی از اجرای محدودیت‌های جدید کرونایی همزمان با شهرهای دارای وضعیت قرمز در اردبیل هم خبر داد و گفت: در روز اول با همکاری اصناف و بازاریان و کسبه و مردم واکیپ‌های بهداشتی و نظارتی مراکز غیرضرور در سطح شهرستان تعطیل شدند و همکاری بسیاری خوبی را شاهد بودیم.

فرماندار اردبیل گفت: اکیپ‌های بهداشتی و نظارتی در شهرستان برای اجرای طرح محدودیت‌های جدید کرونایی دو برابر شده و به 160 اکیب رسیده که درسطح شهر حضور دارند.

امامی یگانه قطح زنجیره ویروس کرونا را نیازمند همکاری همه جانبه اقشار مختلف مردم عنوان کرد و افزود: علاوه بر اجرای طرح خانه به خانه و محدودیت‌های جدید، مردم همچنان باید دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کرده و از ترددهای غیرضروری و برگزاری مراسم عروسی و ترحیم و دورهمی‌های خانوادگی خودداری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار