رئیس سازمان صنعت استان اردبیل گفت: ۷۵ واحد راکد تا پایان امسال به چرخه فعالیت بازمی‌گردد که در این زمینه تمهیدات و هماهنگی‌های لازم به عمل آمده است.
کد خبر: ۹۱۸۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹ 22 November 2020

رامین صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: در راستای توسعه صنایع استان اردبیل برنامه‌ریزی‌های خوبی بین سازمان صمت و قوه قضائیه استان انجام یافته است و در این زمینه تاکنون شاهد دستیابی به اهداف مورد نظر در این زمینه هستیم.

وی با اشاره به این که ایجاد فرصت اشتغال‌زایی برای زندانیان یکی از برنامه‌های اساسی برای ما است گفت: درصدد هستیم با توسعه و حمایت از تولید زمینه تسریع در روند بهره‌برداری از واحدهای در حال ایجاد را فراهم کرده و شاهد تسریع در روند بهره‌برداری از واحدهای در حال توسعه باشیم.

رئیس سازمان صمت استان اردبیل ادامه داد: اشتغال‌زایی برای 6 هزار نفر در 150 واحد تولیدی هدفگذاری شده و به همین منظوردر راستای بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام تمام تلاش و اهتمام خود را به‌کار گرفته‌ایم تا بتوانیم زمینه توسعه اقتصاد و اشتغال منطقه را محقق کنیم.

صادقی اظهار کرد: صدور پروانه بهره‌برداری برای 132 واحد در حال حاضر محقق شده و در این زمینه درصدد هستیم تا پایان سال افتتاح از طرح‌های مربوطه را محقق کرده و از ظرفیت‌های موجود نهایت استفاده را ببریم و طرح‌های مورد نظر را در اسرع وقت به افتتاح برسانیم.

وی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت خالی واحدهای تولیدی استان به عنوان محور توسعه صنایع استان محسوب می‌شود که در این زمینه به دنبال استفاده از ظرفیت خالی واحدهای تولیدی و نیز افزایش ظرفیت این واحدها برای استفاده 30 تا 80 درصدی ظرفیت 38 واحد تولیدی استان هستیم.

رئیس سازمان صمت استان اردبیل ادامه داد: فعا‌سازی واحدهای راکد و نیمه‌فعال از برنامه‌های اساسی و اولویت‌دار این مجموعه است و در این زمینه شناسایی وضعیت یک هزار و 91 واحد تولیدی دارای پروانه محقق شده و بنابراین شناسایی 299 واحد غیرفعال را شناسایی کردیم.

وی با قدردانی از تلاش بی‌شائبه دستگاه قضائی در راستای حمایت از واحدهای تولیدی استان نیز اظهار کرد: برنامه‌ریزی در راستای توسعه واحدهای تولیدی در استان زمینه تحقق شعار سال و نیز توسعه برنامه‌ها را محقق می‌کند که این موضوع برای ما اولویت اساسی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار