مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: زیرساخت شهرک‌های صنعتی استان با هدف جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و جهش تولید و اشتغال تکمیل می‌شود.
کد خبر: ۹۱۳۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹ 31 October 2020

محمد اهلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای توسعه شهرک صنعتی ۲ اردبیل  ۲۳ هکتار زمین در بخش شرقی و ۹۵ هکتار در بخش غربی در نظر گرفته شده که طی فرآیند قانونی و پس از کسب مجوز لازم از سازمان‌های مربوطه، نسبت به توسعه این شهرک اقدام خواهد شد.
وی از دیگر برنامه‌های این شرکت برای توسعه شهرک صنعتی ۲ اردبیل را آماده‌سازی زمین در فاز سوم این شهرک صنعتی ذکر کرد و گفت: در حال حاضر با واگذاری‌های انجام شده زمین‌های آماده سرمایه گذاری در این شهرک به پایان رسیده است.

اهلی افزود: در مرحله نخست آماده‌سازی ۵۰ هکتار از فاز سوم این شهرک با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب استان آغاز شده است که محل تامین اعتبار آن از بودجه جهش تولید سازمان برنامه و بودجه کشور خواهد بود.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل میزان این اعتبار را ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت:  با تخصیص به موقع اعتبارات روند تکمیل زیرساخت در شهرک‌های صنعتی استان شتاب می گیرد.
وی همچنین از قول مساعد سازمان برنامه و بودجه کشور و استانداری اردبیل بر جذب به موقع اعتبارات تخصیصی به شهرک‌های صنعتی خبر داد و گفت: ساختمان ابنیه مدول دوم تصفیه خانه و بهسازی معابر شهرک صنعتی ۲ اردبیل با اعتبار۲۰۰ میلیارد ریال آغاز شده است که با اجرای آن روند خدمت رسانی به واحدهای تولیدی در این شهرک صنعتی مهم استان بهبود خواهد یافت.

استان اردبیل دارای ۲۱ شهرک و نواحی صنعتی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار