استاندار اردبیل گفت: با توجه به این که هم‌اکنون بخش گردشگری، صنعت و کشاورزی با مشکلات اساسی مواجه شده است به همین منظور سهمیه برای یک هزار و ۸۰۰ نفر برای استفاده از یارانه دستمزد در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۹۱۲۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸ 28 October 2020

اکبر بهنامجو ‌در هشتمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان اردبیل اظهار داشت:  با توجه به این که هم‌اکنون بخش گردشگری، صنعت و کشاورزی با مشکلات اساسی مواجه شده است به همین منظور سهمیه برای یک هزار و 800 نفر برای استفاده از یارانه دستمزد در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به این که 15 بانک در حال حاضر مسئول پرداخت تسهیلات کرونا هستند گفت: تعیین تکلیف تمام پرونده‌ها تا پایان این ماه در نظر گرفته شده و تاکنون اکثر دریافت‌کنندگان وام رانندگان تاکسی بوده‌اند که 60 درصد از کل مجموع را شامل می‌شوند و از 13 هزار و 200 مورد فرم درخواست وام در حال حاضر در حدود 8 هزار نفر تسهیلات مربوطه را دریافت کرده‌اند.

بهنامجو ادامه داد: ایجاد امید و همدلی برای اشتغال‌زایی در بخش خصوصی و دولتی از اهم مواردی است که عملکرد شفاف و اشتغال‌زایی مناسبی را به دنبال دارد و در این زمینه نیاز است دستگاه‌های اجرایی همکاری‌های لازم را برای تحقق اهداف مورد نظر داشته باشند.

وی اظهار کرد: یکی از اهداف مهم و اساسی دیگر راستی‌آزمانی و اشتغالزایی شهرستان‌ها با همکاری فرمانداری‌ها است که باید با شفافیت ارائه شود و در این زمینه ارائه مشخصات متقاضیان حائز شرایط اشتغال نیز باید مورد توجه واقع شود تا بتوانیم در این زمینه به شکل موفق عمل کنیم.

استاندار اردبیل بیان کرد: ارائه تسهیلات مشاغل خانگی نیز از اهم برنامه‌هایی است که با توجه به رویکرد مهم آن در توسعه اشتغال و اقتصاد برنامه‌ریزی‌های اساسی در این زمینه انجام یافته و تمام تلاش ما بر این است که با جذب حدأکثری وام مشاغل خانگی بازده سریع‌تر و بهتری داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار