فرماندار اردبیل گفت: با توجه به تعطیلی سه‌شنبه هفته آینده، از روز دوشنبه هفته آینده به مدت چهار روز مراکز گردشگری، رفاهی و تفریحی شهرستان اردبیل تعطیل می‌شود.
کد خبر: ۹۱۲۲۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱ 27 October 2020

مسعود امامی یگانه در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در اردبیل اظهارداشت: هم اکنون شهرستان اردبیل در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفته است و با توجه به شرایط موجود محدویت‌هایی در حوزه‌های مختلف برای پیشگیری از ویروس کرونا در شهرستان اردبیل اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه با توجه به وضعیت قرمز کرونا در شهرستان اردبیل از هموطنان تقاضا داریم برای ارج نهادن به سلامت خود و مردم از سفر به شهرستان اردبیل خودداری کنند.افزود: فعالیت رستوران‌ها و تالارها نیز در شهرستان اردبیل با ظرفیت ۳۰ درصد خواهد بود و نیاز است این فعالیت با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی صورت گیرد.

فرماندار اردبیل تشریح کرد: خدمات‌رسانی در ادارات، بانک‌ها، مراکز خدماتی و ناوگان شهری نیز برای افراد دارای ماسک امکان‌پذیر است و قرار شد در تاکسی‌ها و ناوگان شهری به افرادی که از ماسک استفاده نکنند خدمات ارائه نشود.

امامی یگانه افزود: استفاده از ماسک در سطح شهر نسبت به گذشته کاهش یافته است و انتظار می‌رود مردم با توجه به شرایط موجود اهتمام ویژه‌ای برای استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی داشته باشند .

وی گفت: راه اندازی کاروان‌های عروسی در شهرستان اردبیل ممنوع است و برگزاری مراسم ختم و حضور در آرامستان‌ها نیز با حداقل افراد و اولویت با بستگان نزدیک و درجه یک با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی امکان‌پذیر است.

فرماندار اردبیل با تاکید بر خودداری از  تجمع ها و برگزاری مراسمات با ازدحام ،خواستار رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و وقت‌دهی منظم در مطب‌ها شد و از تشدید نظارت‌ها و بازرسی‌ها بر مراکز خدماتی و اصناف در شهرستان اردبیل خبر داد و گفت: با اصناف و مراکزی که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند برخورد وحتی مراکز آنها پلمب می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار