استاندار اردبیل گفت: برای احداث واحدهای مسکن ملی سازندگان توانمند انتخاب شوند.
کد خبر: ۹۱۲۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷ 26 October 2020

 بهنام جو در جلسه شورای مسکن استان افزود: سازندگان انتخاب شده برای مسکن ملی باید زمانبندی اجرای این واحدها را اعلام کرده و در موعد مقرر تکمیل کنند.

وی اظهار کرد: در احداث این واحدها تلاش شود از نماهای زیبا در ساخت و ساز استفاده شده و از الگوهای موفق در این زمینه بهره ببرند.

استاندار اردبیل با اشاره به تامین زمین رایگان برای این واحدها توسط دولت خواستار تکمیل این واحدها با قیمت پایین و با حفظ ایمنی و استانداردهای ساختمان سازی شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان نیز با اشاره به ثبت نام ۱۳ هزار و ۲۴۵ نفر در استان برای طرح اقدام ملی مسکن ،گفت: از این تعداد ۹ هزار و ۲۴۹ نفر از شهر اردبیل ثبت نام کرده اند.

حیدری افزود: از این تعداد نیز تاکنون پنج هزار و ۸۳ نفر در کل استان و سه هزار و ۲۷۶ نفر در شهر اردبیل حائز شرایط شناخته شدند.

وی تصریح کرد: از پنج هزار و ۸۳ نفر حائز شرایط در سطح استان سه هزار و ۴۷۱ نفر در کل استان تایید نهایی شده و در اردبیل ۲ هزار و ۹۵۷ نفر تایید نهایی شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اظهار کرد: از ۲ هزار و ۹۵۷ نفر تایید شده در شهر اردبیل ۲ هزار و ۱۵۰ نفر نسبت به واریز وجه اقدام کرده اند.

حیدری گفت: اولویت راه و شهرسازی برای واگذاری زمین به افرادی است که وجه خود را واریز کرده اند.

وی بیان کرد: از این تعداد نیز احداث ساختمان ۵۴۰ نفر شروع شده و سقف اول و یا ستون های این واحدها در حال اجرا است.

وی ادامه داد: برای ۵۰۰ واحد دیگر نیز در حال آماده کردن زمین هستیم و به این ترتیب احداث واحد هزار نفر آغاز می شود.

حیدری گفت: برای هزار نفر بعدی نیز از ۶۷ هکتار زمین در نظر گرفته شده استفاده می شود که طراحی آن نیز در مرحله اجرا است.

وی با اشاره به سهمیه هزار و ۵۰۰ واحدی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت گفت: این تعداد برای ۱۴ شهر استان شامل می شود که در این شهرها نیز هزار و ۱۲ نفر واجد شرایط شناخته شده و ۲۴۲ نفر وجه اولیه را واریز کرده اند.

وی با بیان اینکه مهلت واریز وجه مرحله اول به اتمام رسیده است، افزود: افرادی که وجه را واریز نکرده اند از چرخه حذف می شوند و در مراحل بعدی فراخوان مسکن ملی، می توانند ثبت نام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار