ایجاد یک هزار شغل در کارخانه داروسازی اردبیل
استاندار اردبیل با بیان اینکه فاز نخست کارخانه داروسازی اردبیل امسال بهره‌برداری می‌شود گفت: با بهره‌برداری از این پروژه بزرگ در ۲ فاز بیش از یک هزار نفر در آن مشغول کار می شوند.
کد خبر: ۹۱۱۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 26 October 2020

 اکبر بهنامجو روز دوشنبه در جریان بازدید از مجموعه در حال ساخت داروسازی اردبیل اظهارکرد: سرمایه‌گذار شرکت داروسازی امید فارمد پارسیان تا بحال از تسهیلات بانکی استفاده نکرده است، عملیات فیزیکی سوله‌های اصلی تمام شده و عملیات اجرایی محوطه سازی نیز آغاز شده و پروزه از پیشرفت فیزیکی خوبی برخودار است.
وی با بیان اینکه پروژه های در حال احداث صنعتی و تولیدی با  وجود شرایط بحران اقتصادی در استان متوقف نشده و پیشرفت فیزیکی خوبی دارند، اضافه کرد: تعدادی از واحدهای صنعتی که سرمایه گذاری کلان انجام می‌دهند با پشتکار شبانه روزی کار خود را ادامه داده‌اند و در این راستا وظیفه همه مسوولان است کارهای اداری آنها را بصورت ویژه پیگیری کنند.
وی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های لازم در شهرک صنعتی از سوی دولت انجام می شود، گفت: در شهرک صنعتی شماره ۲ مشکل خاصی از قبیل آب ، برق و گاز وجود ندارد و در رابطه با بهسازی معابر با تامین اعتبار بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان علاوه بر تعمیر و بازسازی معابر توسعه خیابان های شهرک صنعتی نیز انجام شده و تا پایان سال همه معابر بهسازی و آسفالت  خواهند شد.
بهنامجو  با بیان اینکه در سال جهش تولید و عمل به منویات مقام معظم رهبری باید زیرساخت‌ها بخوبی دنبال شود، افزود: باید ضمن حفظ منابع موجود در شهرک‌های صنعتی توسعه زیرساخت‌ها نیز متناسب با وضعیت تداوم داشته باشد.

استاندار اردبیل گفت: علاوه بر آن مشکل ظرفیت فاضلاب این شهرک تا سال آینده مرتفع می‌شود و امیدواریم با ایجاد زیرساخت های اساسی رونق تولید و افزایش اشتغال قابل توجه را در سالهای آتی شاهد باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار