فرماندار مشگین‌شهر از اختصاص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای آسفالت‌ریزی جاده‌های این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۹۱۱۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۱ 24 October 2020

اکبر صمدی روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: پیش‌بینی می‌شود با این مقدار اعتبار بیش از ۲۰ کیلومتر از جاده‌های فرعی و روستایی شهرستان آسفالت‌ریزی شود.

وی گفت: عملیات آسفالت‌ریزی جاده محوری قوشا - رضی به جهت اهمیت بالای آن در حمل و نقل عمومی شهرستان توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آغاز شده است.

وی افزود: علاوه بر بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی و فرعی توسعه بزرگراه‌های شهرستان اولویت اصلی فرمانداری شهرستان مشگین‌شهر می‌باشد و امسال اعتبار مناسبی از محل اعتبارات ملی و استانی برای این حوزه در نظر گرفته شده است.

اکبر صمدی گفت: امسال از محل اعتبارات سفر رییس‌جمهوری به استان اردبیل اعتبار ویژه‌ای به پروژه اتوبان مشگین‌شهر- اردبیل اختصاص یافته است که در صورت مساعد بودن شرایط جوی این پروژه تکمیل خواهد شد.

وی  اضافه کرد: طول بزرگراه مشگین‌شهر - اردبیل ۸۵ کیلومتر است که ۴۴ کیلومتر آن قبلا به بهره‌برداری رسیده بود و امسال ۲۳ کیلومتر دیگر نیز زیرترافیک رفت.

وی افزود: در حال حاضر فقط ۱۸ کیلومتر این مسیر باقی مانده که با آسفالت‌ریزی ۱۰ کیلومتر در حال اجرا تقریبا پروژه به مراحل پایانی خود خواهد رسید.

وی اظهارامیدواری کرد هشت کیلومتر دیگر باقی نیز در صورت مساعد بودن  شرایط جوی  تکمیل شده و زیرترافیک قراربگیرد.

صمدی افزود: با تکمیل شدن بزرگراه مشگین‌شهر -اردبیل عملیات اجرایی بزرگراه مشگین‌شهر-اهر نیز در حوزه جغرافیایی شهرستان مشگین‌شهر آغاز خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار